מה יצביע גנץ?

ח"כ לפיד: הצעת החוק נגד נתניהו תעלה ברביעי

תמונה – סלפי יאיר לפיד
בניסיון להביך את שותפו לשעבר יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, מפלגת 'יש עתיד' תעלה הצעת חוק האוסרת על אדם עם כתבי אישום להרכיב ממשלה. רה"מ נתניהו: "לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הודיע היום כי מפלגתו תעלה ביום רביעי הצעת החוק האוסרת על אדם עם כתבי אישום פליליים להרכיב ממשלה בישראל.

בהודעה שכתב לפיד נכתב: "ביום רביעי הצעת החוק תעלה. כחול לבן, הוא משחק בכם. אתם לא מבינים שהוא משחק בכם? לא נמאס לכם להיות בובות על חוט? זו הצעת חוק שאתם חתומים עליה. העורך דין של כחול לבן שימי בר און, הוא זה שכתב אותה. אם אתם רוצים לשמור על המעט שנותר מכבודכם. אם אתם עדיין רוצים לקרוא לעצמכם אנשים הגונים, בואו ביום רביעי להצביע בעד החוק. תעבירו אותו, ואז אולי נוכל לשבת לדבר מה עושים בהמשך.

ח"כ אחמד טיבי הצטרף ללפיד: "חברי המשותפת, כולם, יצביעו בעד החוק האוסר על כהונת ראש ממשלה אם יש נגדו כתב אישום."

בתגובה לאולטימטום של שר הביטחון בני גנץ אמר רה"מ נתניהו: "לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה, לרמוס את רצון הבוחר מצד אנשים שלא מסוגלים לנצח בקלפי. לא 24 שעות לא 24 דקות, יש תקציב מוכן וצריך לעשות אותו עכשיו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!