הפגנות בלפור

אלדד יניב: "נתניהו הכריז מלחמת אזרחים רשמית"

תמונה – אלדד יניב
אלדד יניב זועם על השלט "שמאלנים בוגדים" שנתלה סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים: "ככה נראית הלילה הכניסה לבית שלנו בבלפור". ח"כ יאיר גולן: "אף אחד לא יקרא לי בוגד". צפו

פעיל השמאל אלדד יניב זועם ברשת בעקבות שלט ענק עם הכותרת "שמאלנים בוגדים" שנתלה מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים: "ככה נראית הלילה הכניסה לבית ראש ממשלת חצי עם ישראל. נתניהו הכריז על מלחמת אזרחים. רשמית. וככה נראית הלילה הכניסה לבית שלנו בבלפור, שראש ממשלת חצי עם ישראל גר בו. השלט באישור משטרת אוחנה."

סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן צייץ בתגובה לתמונה שפורסמה: "אני איש שמאל גאה. 38 שנים שירתתי בצה"ל, סיכנתי את חיי, פיקדתי על מבצעים מורכבים ונפצעתי כדי להגן על המדינה – אף אחד לא יקרא לי בוגד. לא לי ולא למחנה שלי."

https://twitter.com/igal_malka/status/1293128391688945664?s=20

עוד כותב גולן: "איש השמאל בן גוריון היה האב המייסד של המדינה הזו, אנשי שמאל הקימו את מדינת הרווחה הישראלית, בתי הקברות הצבאיים מלאים באנשי שמאל שנהרגו בשביל להגן על המדינה, אנשי שמאל חיים במדינה הזו, מגדלים בה ילדים, עובדים קשה, משלמים מיסים, הולכים לצבא ועושים מילואים – איך אתם מעזים לכנות אותם בוגדים?"

"אנחנו המחנה של הצדק החברתי, אנחנו מחנה השלום, אנחנו המחנה שנאבק על שוויון לכולם ואנחנו המחנה שמגן על בטחון המדינה. השלט הבזוי הזה הוא הסתה לרצח וצריך לחקור באופן מידי מי תלה אותו ולהעמיד אותו לדין. בשבוע שעבר הגשתי תלונה במשטרה לגבי השלטים המסיתים ברחוב בלפור, אך לא קיבלתי עדכון אם נעשה משהו עם תלונתי. כל האזור שסביב בית ראש הממשלה מרושת במצלמות. אם לא פותחים הבוקר בחקירה זה כי מישהו מלמעלה החליט להשתיק את זה ואם מסתירים מאיתנו את זהות התולים, כנראה שיש מה להסתיר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.