עבירות לכאורה

ליאת בן ארי ובעלה קיבלו זימון לחקירה

תמונה – משרד המשפטים
לאחר הפרסומים השונים האחרונים סביב עבירות הבנייה לכאורה של הפרקליטה הבכירה ליאת בן ארי ובעלה - כעת מוזמנים השניים לחקירה. במשרד המשפטים מכחישים

נראה כי הלחץ הציבורי ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת המזוהים עם הימין עשו את שלהם. לפני זמן קצר מדווח מאור צור (רשת 13): ליאת בן ארי ובעלה קיבלו זימון לחקירה בעיריית ראש העין בעקבות תיק חריגות הבנייה בנכס שלהם. החקירה ככל הנראה תהיה בעוד כמה ימים.

בימים האחרונים התפרסמו דיווחים על כך שהגברת ליאת בן ארי ובעלה – פיצלו את דירתם שבעיר ראש העין, בטרם ניתן להם אישור לבצע זאת.
https://twitter.com/BarashiKinneret/status/1291445457097576448

הכתב הכלכלי הבכיר אלי ציפורי, שעסק בפרשה בעת האחרונה, כתב אמש: "ליאת בן ארי הפרה לכאורה את הסדר ניגוד העניינים שלה בנוגע לנכסיה – לאחר שהתערבה בעקיפין במכתב איום שנשלח מהפרקליטות לעיריית ראש העין; היא גם שיקרה בנושא עסקי בעלה – שאינם קשורים כלל לנדל"ן; מנוסח הסדר ניגוד העניינים עולה כי בן ארי שותפה במספר נכסים – בין היתר כנראה הנכס להשקעה בראש העין – ולכן ידעה גם ידעה על ההשקעה שם"

‏דוברות משרד המשפטים מכחישים: בן ארי לא זומנה לא לשימוע ולא לחקירה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.