קשה לצפייה

מחריד – הותרו לפרסום התיעודים המזעזעים מהפעוטון ברמלה

תמונה – צילום מסך
לאחר תקופת ממושכת בה היו אסורים לפרסום הסרטונים שתיעדו את מעשי הזוועה בפעוטון ברמלה - כעת התיר ביהמ"ש לפרסם את הסרטונים הקשים לצפייה

בית המשפט התיר לפני זמן קצר לפרסם את התיעודים המזעזעים מהפעוטון ברמלה, בו התרחשו מעשי התעללות בפעוטות חסרי ישע.

בעלה של הגננת החשודה, נעצר לפני יותר משבוע בחשד שלא דיווח על האלימות בפעוטון, וכן נקיטת פעולות אלימות כלפי הילדים בגן. מלבד בעלת הגן ובן זוגה, לפני לפני שבוע ימים נעצרו גם שתי סייעות מהגן, והן התווספו לחמש אחרות שנעצרו בשלב מוקדם יותר של החקירה סביב הפרשה. עפ"י החשד למעלה מ 200 תקיפות בוצעו נגד הפעוטות בגן.

אזהרת מערכת – התוכן קשה לצפייה:

ראש הממשלה נתניהו הגיב לפרסום הסרטונים המזעזעים והודיע כי יתמוך בהחמרת הענישה נגד מתעללים בילדים ואמר: "התמונות על ההתעללות בפעוטות מזעזעות כל אדם נורמלי לכן אני תומך בהצעת החוק של ח״כ אופיר כץ להחמיר בעונשים ולא לאפשר עבודות שירות, וגם להתקין את התקנת המצלמות. אלה דברים שאני אתייצב מאחריהם בכל הכוח"

ח״כ אופיר כץ אמר בתגובה לתיעוד המזעזע: "הסרטונים שכולנו ראינו פשוט מזעזעים. זה נורא לראות את היקרים לנו מכל עוברים התעללות מהסוג הזה. הצעת החוק שלי באה לשים סוף לזה. כל מי שמתעללת תשב בכלא, לא פחות מכך, בלי קנסות ובלי עבודות שירות או מאסר על תנאי. מחובתנו לשמור על הילדים שלנו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.