הכחשה גורפת

נתניהו: "ידיעות אחרונות פרסמו היום פייק ניוז מוחלט"

תמונה – לשכת רה"מ
ראש הממשלה נתניהו מכחיש את הדיווח הבוקר בידיעות אחרונות על הסכמת ישראל למכירת נשק מתקדם לאיחוד האמירויות: "ידיעות אחרונות פרסמו היום פייק ניוז מוחלט. הנה העובדות והאמת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכחיש את הדיווח בידיעות אחרונות על הסכמה ישראלית למכירת נשק מתקדם לאיחוד האמירויות בתמורה לנרמול היחסים: "הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות לא כלל שום הסכמה של ישראל לעסקת נשק כלשהי בין ארה"ב לאיחוד האמירויות. מלכתחילה, ראש הממשלה התנגד למכירת F35 וכלי נשק מתקדמים אחרים למדינות כלשהן במזרח התיכון, כולל למדינות ערביות שעושות שלום עם מדינת ישראל."

עוד נמסר: "ראש הממשלה הביע עמדה עקבית זו פעם אחר פעם בפני הממשל האמריקני והיא לא השתנתה. ההתנגדות העקבית למכירת מטוסי F35 קיבלה משנה תוקף בתאריך ה-2 ביוני לאחר שראש המל"ל שוחח לבקשת רה"מ עם מפקד חיל האוויר האלוף נורקין."

בשיחה של ראש הממשלה עם השגריר האמריקני פרידמן ב-7 ביולי, רה"מ הביע בצורה מפורשת את התנגדותה של ישראל למכירת מטוסי F35 וכלי נשק מתקדמים אחרים למדינה כלשהי במזרח התיכון, כולל במסגרת הסכמי שלום.

כתב ידיעות אחרונות: "אתה לא עומד בהבטחות שלך" • נתניהו: "העיתון שלך בדיחה"

עוד כותב נתניהו: "ב-8 ביולי שיגר ראש הממשלה מכתב למזכיר המדינה פומפאו, באמצעות השגריר פרידמן, בו הבהיר שעמדתה של ישראל תקפה גם בעקבות השגת הסכמי שלום. שר הביטחון גנץ עודכן בעמדה זו ב-29 ביולי."

ב-3 באוגוסט, בהנחיית רה"מ, נפגש שגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר עם מזכיר המדינה פומפאו וחזר במפורש על התנגדותה של ישראל למכירת F35 ומערכות נשק מתקדמות אחרות למדינות כלשהן במזרח התיכון.

לסיום אומר נתניהו: "הסכם השלום עם איחוד האמירויות לא כולל שום סעיף בנדון, וארה"ב הבהירה לישראל שהיא תקפיד תמיד לשמור על היתרון האיכותי של ישראל״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!