12 שיגורים בלילה

פגיעה בבית בשדרות, צה"ל נערך להסלמה

תמונה – ארכיון | ביטחון אשכול
12 רקטות נורו אל שטח ישראל במהלך הלילה, חלקי רקטה פגעו בבית בשדרות. צוותים של מד"א טיפול במספר נפגעי חרדה ובאישה שנפצעה בדרכה למרחב מוגן. צה"ל: חיל האוויר תקף תשתיות תת-קרקעיות של חמאס ברצועה

ארגון הטרור חמאס מגביר את תקיפותיו נגד ישראל ובפיקוד דרום של צה"ל יתכנסו היום להערכת מצב. 12 רקטות נורו הלילה (חמישי) מרצועת עזה אל ישראל, רסיסי אחת הרקטות פגעו בבית בשדרות. כמה נפגעי חרדה ואישה בשנות החמישים לחייה שנפצעה בדרכה למרחב המוגן טופלו במקום על ידי צוותים של מד"א. צה"ל תקף הלילה ברצועה בתגובה לשיגור הרקטות ולהפרחת בלוני התבערה ומסר כי "ארגון הטרור חמאס יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד ישראל".

בצה"ל נערכים הבוקר (שישי) באמצעות שורת צעדים לקראת סבב הסלמה אפשרי בדרום. בהמשך הבוקר תתכנס הערכת מצב בפיקוד הדרום של צה"ל – בסופה יוחלט על הצעדים הבאים שינקוט הצבא. עוד נמסר מדובר צה"ל: "התקיפה בוצעה בתגובה להפרחות בלוני הנפץ ובלוני התבערה משטח הרצועה לשטח ישראל במהלך היום", נכתב בהודעת דובר צה"ל. "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

שרפה בשער הנגב כתוצאה מבלוני תבערה | צילום: דוברות שער הנגב

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש: "חמאס יעשה טעות גדולה מאוד אם הוא ימשיך. לא חסכנו בשום אמצעי, לרבות במקרה הצורך של התפתחות המערכה, גם של סיכולים ממוקדים, וגם היום אין לנו מגבלה כזאת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!