נרצחה במרפאה

הקשיש שרצח את האחות קררו – שם קץ לחייו

תמונה – באדיבות המשפחה
אשר פרג' שרצח בשנת 2017 את האחות טובה קררו ז"ל במרפאה בחולון - פצע את עצמו בתאו שבכלא, אמש נקבע מותו בבית החולים

אשר פרג', תושב חולון, שרצח באכזריות בשנת 2017 בסניף קופת חולים בעיר את האחות טובה קררו ז"ל – שם קץ לחייו. פרג' שכעס על האחות שעבדה במקום, הבעיר אש בסניף – ונמלט. קררו נפגעה, מתה מפצעיה – ופרג' הורשע ברצח ונשלח לרצות עונש מאסר עולם. אמש נקבע מותו של פרג' לאחר שפגע בעצמו בתאו שבכלא, משם פונה לבית החולים.

"בהמשך להודעה מיום 18.8.20 על אירוע נסיון אובדני של אסיר מבית סוהר 'איילון' אשר נמצא בתאו ללא הכרה, מבית החולים נמסרה הערב הודעה על מותו של האסיר", נמסר בהודעת דוברות שירות בתי הסוהר. עוד נמסר משב"ס כי פרג' "נקלט ביום 14.03.17 ועונשו לא היה קצוב. נסיבות האירוע נבדקות כבכל אירוע מסוג זה".

נופר קררו, בתה של האחות טובה קררו ז"ל, אמרה בשיחה שהעניקה לחדשות-N12: "הופתענו מההודעה על כך שאשר פרג' שהצית למוות את אמא נפטר. את אמא זה זה לא יחזיר, מבחינתנו הסיפור העצוב תם ונשלם כשנגזר על פרג' מאסר עולם". בסרטון מסניף קופת החולים בחולון ביום האירוע הטרגי נראה אשר פרג' כשהוא נכנס אל החדר בו הייתה טובה קררו ז"ל. לאחר מכן הוא נראה יוצא מהחדר עם הבקבוק הבוער מאש בידו, כשברקע החדר שעולה בלהבות, צועד לעבר דלת הכניסה – ונמלט.

"היא הרסה לי את החיים ואני גם עכשיו שרפתי אותה, והרסתי לה את החיים". צוטט פרג' בכתב האישום בו גם אמר כי ביצע את מעשיו לאחר חיסון שלדבריו גרם לו לכאבים: "שפכתי עליה דלק והדלקתי אותה – היא עשתה לי זריקה, אמרה לי נגד שפעת אבל לא נגד שפעת. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים במקום שפעת, זריקה שעשתה לי כאבים, והדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי". בחודש מאי 2019 הוא הורשע ברצח, והפרקליטות דרשה מאסר עולם בשל נסיבות התיק. בית המשפט החליט להטיל על פרג' מאסר עולם ולחייבו לשלם למשפחתה של טובה קררו ז"ל 258 אלף שקלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.