האונס המזעזע

תפנית דרמטית: "לא היו 30 גברים בחדר באילת"

תמונה – צילום מסך יוטיוב
כתב המשטרה הוותיק בוקי נאה חושף בשיחה עם העיתונאי ניסים משעל ברדיו 103FM את הסיפור המלא בפרשת האונס המזעזע שהתרחש בשבוע האחרון באילת. האזינו

הסיפור שהסעיר את המדינה מתברר: לאחר חקירה מסועפת של המשטרה ובדיקת עשרות מצלמות האבטחה במקום, מתברר כי ככל הנראה לא היו 30 גברים שאנסו את הנערה בת 16 במלון הים האדום באילת. לפי החשד, הנערה הייתה ככל הנראה שתויה במהלך הערב בבית המלון שם שהו עשרות עם צעירים וצעירות נוספים.

עוד עולה לפי החשד, כי 3 גברים ניצלו את מצבה המעורפל במהלך החופש במלון באילת. לאחר מכן חזרה הנערה לביתה וסיפרה על חששה כי סרטונים אינטימיים שלה שצולמו לכאורה מופצים ברשת, בתגובה הוריה והיא הגישו תלונה למשטרה.

גם העיתונאית הדס שטייף מגלי צה"ל דיווחה, כי לא ידוע למה דווח על 30 גברים שהיו בחדר, ככל הנראה מדובר ב 3 גברים שהכירו את הנערה, שרק לאחר יומיים הגישה תלונה למשטרה.

העיתונאי יעל דן פרסמה פוסט בפייסבוק בו מתחה ביקורת על הפצת המספר 30 וכתבה: "המספר 30 הוא כנראה פארסה תקשורתית שראוי שהתקשורת תבדוק את עצמה בנוגע לפרסום שלו. אבל יודעים מה? המדאיג במספר 30, הפייק מספר הזה, שהוא מעלה את רף הזעזוע למחוזות דמיוניים וכבר לא תזדעזעו מפחות ותתנחמו בכל מספר קטן יותר. איך נצליח מעכשיו לזעזע אתכם ב 13? או ב 3? או באחד??!! הרי לא צריך יותר מאנס אחד כדי להרוס חיים של נערה! כבר היינו ב30, תגידו, ויצאנו לרחובות! אפילו נבחרי הציבור הזדעקו! מתי מחו וזעקו כאן רק על העובדה הפשוטה החותכת שבכל שנה יש מאות ( 200-300) דיווחים על אונס קבוצתי. (חשבו על מי שלא מדווחים/ת) כמעט כל יום מתרחש אצלינו אונס כזה שקובר תחתיו את הקורבן. אז הזדעזעתם לרגע? השארו עוד רגע שם לפני שאתם נרגעים שלא מדובר ב 30"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.