ממשיך לעורר סערה

סערת הנאצים: בוגי יעלון מגיב למשטרת ישראל

תמונה – ארכיון: דוברות המשטרה
שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון מגיב במתקפה נגד משטרת ישראל שפרסמה הודעת גינוי להמלצה שלו הבוקר לשוטרים לקרוא את הספר העוסק בחיסולה של יהדות אירופה בידי הנאצים.

לאחר הסערה שעורר יו"ר תלם ח"כ משה בוגי יעלון כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ממליץ למפקדי ושוטרי מחוז ירושלים במשטרת ישראל, לקרוא את ספרו של יגאל עילם 'ממלאי הפקודות' – מדובר בספר העוסק בחיסולה של יהדות אירופה בידי הנאצים".

בחשבון הרשמי בטוויטר של משטרת ישראל הגיבו ליעלון וכתבו:" התבטאויות מסוג זה הן המשך ישיר להשתלחות משוללת רסן בשוטרי משטרת ישראל במחאות וברשת, וכעת גם על ידי נבחר ציבור שאמור לשמש דוגמא לבוחריו – המלצתו והשוואתו המרומזת פסולה ובלתי מקובלת, ואנו ממליצים לח"כ יעלון להימנע מהשוואות מעין אלו כלפי מי שמגנים בגופם על החוק, הסדר והביטחון".

חה"כ יעלון לא הרפה והמשיך לתקוף את המשטרה וכתב : "טוב תעשה משטרת ישראל אם תפסיק מיד לשמש כזרוע פוליטית של השר אוחנה, ושולחו – הנאשם נתניהו. מעצרי שווא סיטונאיים והפעלת אלימות שלוחת רסן ובניגוד לחוק, הם בגדר פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן."

גם במערכת הפוליטית התנערו מדבריו של יעלון.

שר התקשורת יועז הנדל , מי שהיה חבר מפלגתו של יעלון, הגיב לו בטוויטר: ״אלימות משטרתית צריך לחקור, אבל אי אפשר להפוך את המשטרה לשק חבטות על פי הפוזיציה הפוליטית. ‏לא כשמדובר בחקירות נתניהו ולא בהפגנות בלפור.‏ תפקידם לקיים את החלטות בית המשפט בכל מצב. כשהמפגינים חרדים, ערבים, ימין או שמאל.‏ הגישה הפוסט ממלכתית מסוכנת ולא משנה מאיזה כיוון היא באה״.

בין המגיבים היה השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הממונה על משטרת ישראל שכתב: "כבר תקופה שאתה מפיץ רעל ומטנף עלי. התעלמתי. כך נוהגים במחפשי תשומת לב כמוך. אך על דברי הבלע וההסתה שלך נגד שוטרות ושוטרי משטרת ישראל לא אשתוק: במחי ציוץ השווית בין מי שמסכנים חייהם 24/7 למען שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל לבין "ממלאי הפקודות" בגרמניה הנאצית. סימנת אותם. מתבייש בך ועבורך".

שר המשפטים לשעבר איילת שקד צייצה: "מה יהיה עם הצורך של הגנרלים משמאל ללכת למחוזות השואה כל פעם מחדש?"

גם שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיב ליעלון וכתב: "בוגי, גם לשנאה ולציניות יש גבול. חזור בך מהשוואתך החצופה והמקוממת!"

שאננים התעוררו, ישראל היא כבר דמוקרטיה גוססת

שאננים התעוררו, ישראל היא כבר דמוקרטיה גוססת. מה עוד צריך לקרות כדי שתצאו למחות ולעצור את הסכנה? נאשם בפלילים, המכהן כראה״מ, מסתיר משריו, מהקבינט, מהכנסת ומצה״ל, את אישור אספקת אמצעי לחימה למדינה שכנה; ר׳ המל״ל נשלח לשוחח על כך עם מפקד חיל האוויר, מאחורי גבם של שהב״ט והרמטכ״ל; משטרת ישראל מפנה בכוח בהנחייה פוליטית, מחאה חוקית נגד הנאשם; משטרת ישראל מפנה ח״כ, על אף חסינותו, ומתעלמת מתעודות עתונאי. ארדואן כבר כאן!

Posted by ‎משה (בוגי) יעלון – Moshe (Bogie) Ya'alon‎ on Thursday, August 20, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.