אומן לא קדוש

בגלל אומן: השר ליצמן דורש מפרופ' גמזו להתפטר

תמונה – צילום משרד הבריאות
שר השיכון יעקב ליצמן דורש מפרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו להתפטר מתפקידו בעקבות המכתב ששלח לנשיא אוקרינה שימנע מישראלים להגיע לאומן.

שר השיכון יעקב ליצמן תוקף את פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו ודורש את התפטרותו לאחר המכתב ששלח גמזו בסוף השבוע האחרון לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בו כתב ודרש ממנו למנוע מחרדים לגיע לאומן: "עם שכיחות גבוהה במיוחד של המחלה אצל הקהילות החרדיות קיים חשש כי חגיגות אינטנסיביות למשך שבועיים בלב אומן יחגגו עשרות אלפי אנשים בתנאים צפופים יהיו השלכות חמורות לטווח הקצר והארוך, לקהילה המקומית אומן ומחוצה לה".

בראיון לקרן מרציאנו בערוץ 12 תקף פרוייקטור הקורונה פרופס' גמזו את ציבור העולים לאומן: "אומן זה לא חגי תשרי, אומן זה לא דבר קדוש, זה הילולה, או מסיבה לא צריך לעשות את זה"

השר ליצמן אמר לעיתונאי עקיבא וויס על מכתבו של ממונה הקורונה רוני גמזו לנשיא אוקראינה שלא לאפשר לחסידי ברסלב להיכנס לאומן: "הוא צריך להתפטר – לא ראיתי אף פעם שפקיד שולח מכתב לנשיא, הוא רצה לטרפד את הישיבה עכשיו, אדרוש לאפשר טיסות לאומן לפי הכללים של משרד הבריאות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.