החלמה מהירה

דיווח: השרה פנינה תמנו שטה נדבקה בקורונה

תמונה – כחול לבן
שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה אובחנה חיובית לבדיקת נגיף הקורונה שביצעה, רק ביום שישי נפגשה עם כל חברי הכנסת והשרים של מפלגתה 'כחול לבן' כולל גנץ.

חשש בכחול לבן: שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה שהשתתפה רק לפני יומיים ביגבוש מפלגתי של חברי מפלגת 'כחול לבן', אובחנה הערב חיובית לנגיף הקורונה. בפוסט שפרסמה השרה היא כותבת: "שלום חברים ולילה טוב, בסוף השבוע לא חשתי בטוב, על כן בבוקר ראשון נבדקתי בדיקת קורנה וכפי שפורסם נמצאתי חיובית לנגיף. משרד הבריאות מבצע כעת את החקירות האפדימיולוגיות כדי לעדכן בהנחיות את כל מי שהיה בסביבתי. בשורות טובות ובריאות לכל ישראל."

חברת הכנסת איילת שקד הודיעה כי לאחר בדיקה עם משרד הבריאות, שקד תשהה בבידוד על פי ההנחיות לאחר שנפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ביום רביעי. .

גם שר המשפטים אבי ניסנקורן ייכנס לבידוד לאחר ששהה בקרבת השרה פנינה תמנו שטה, אשר אובחנה מוקדם יותר כחיובית לנגיף הקורונה. משלכת השר נמסר: "השר ניסנקורן ימשיך בעבודתו השוטפת, בסיוע אמצעים טכנולוגיים שיותקנו בביתו."

דובר הכנסת מסר בתגובה ראשונית: הערב (23/8) עידכנה השרה פנינה תמנו-שטה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על כך שבבדיקה לנגיף הקורונה שביצעה – נמצאה חיובית.
על פי בדיקה ראשונית, שהתה השרה בכנסת לאחרונה ביום רביעי האחרון. הכנסת תמשיך בחקירה האפידמיולוגית בנושא בתאום נציגי משרד הבריאות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.