נורמליזיציה בריאותית

שרי הבריאות של איחוד האמירויות וישראל בהודעה משותפת

תמונה – דוברות הכנסת
שרי הבריאות של ישראל ואיחוד האמירויות הוציאו הודעה משותפת: "עם דעיכת נגיף הקורונה יפעלו המדינות גם לחילופי סטודנטים", מסרו בין היתר

שר הבריאות הישראלי, יולי (יואל) אדלשטיין, ושר הבריאות של איחוד האמירויות, עבדול רחמן בן מוחמד אל עוויס, שוחחו היום (שני, 24.8.20) וסיכמו על שיתוף פעולה ראשון ומיידי בין ישראל לאיחוד האמירויות בכל הנוגע לנושא הבריאות.

השיחה בן השניים התנהלה ברוח טובה מתוך רצון אמיתי לקיים שיתופי פעולה הדוקים בין שתי המדינות, מסרו הצדדים.

בקרוב חילופי סטודנטים? | דובאי, צילום: pixaby

השניים קבעו כי מדובר ב"בשורה מעולה למדינות שלנו", וסיכמו למנות בכל משרד אחראי על הקשר עם המדינה השניה, בדגש על מאבק משותף בקורונה. בנוסף, כבר כעת יקימו השניים משלחות של אנשי עסקים משתי המדינות על מנת להתחיל בעסקים משותפים.

עם דעיכת נגיף הקורונה יפעלו המדינות גם לחילופי סטודנטים. שר הבריאות אדלשטיין: "השלום עם איחוד האמירויות נותן הזדמנות מצוינת לאזרחי ישראל ואיחוד האמירויות לקשר הדוק שיניב פירות לשני הצדדים. שר הבריאות האמירתי הוא שותף אמת של ישראל. יש לישראל חבר באמירויות!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.