במעצר בית

יושבים? כרמל מעודה מבקשת לחזור לעבוד

תמונה – פרטי

לא תאמינו אבל מדובר בידיעה אמיתית לחלוטין – כרמל מעודה, הגננת מגן הזוועות בראש העין שנאשמת בשורת מקרי התעללות בפעוטות, הגישה אמש בקשה לבית המשפט לקבלת אישור לחזור לעבוד בזמן בו היא שוהה במעצר בית. הורי הילדים שהיו בגן – זועמים. את בקשתה של מעודה הגיש עורך הדין שירן ברגמן מהסנגוריה הציבורית.

הפרקליטות ביקשה שיינתן תסקיר שירות מבחן שיבדוק את רמת המסוכנות של מעודה, דיון על הבקשה יתקיים בתאריך 8 בספטמבר. בדיון תמסור הפרקליטות את עמדתה בנושא לבית משפט בהתבסס על הבדיקה.

מעודה ותיעוד מצילומי האבטחה | צילום: פרטי

אחד מהורי הילדים שלמדו בגן אמר בתגובה לבקשה של מעודה: "לא ניתן לדבר הזה לקרות ואני אישית אעמוד על הרגליים האחוריות. במידה וזה יאושר אני מקווה שאף אדם לא יעסיק את המתעללת הגדולה ביותר בילדים שידעה המדינה, זו שלא צריכה לראות אור יום".

אחת מאמהות ילד בגן אמרה גם היא בתגובה: "אנחנו המומים מעצם הבקשה של כרמל לצאת לעבוד ושהיא חושבת בכלל לצאת ממעצר בית. לא מספיק שהדיונים נדחים פעם אחר פעם, אנחנו כבר מכינים את עצמנו לדיון הארוך הקרוב ומקווים כבר לשים את הפרשה הזו מאחורינו ואז שומעים שיש לה בכלל את האופציה להגיש בקשה כזו?".

שר הרווחה איציק שמולי הגיב וצייץ בטוויטר: "על גופתי המתה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.