השתלחות

עו"ד גונן בן יצחק לשקד גואטה: "אבא שלך הוא השטן בהתגלמותו"

תמונה – צילום באזזנט
פעיל בכיר במחאת 'הדגלים השחורים' עו"ד גונן בן יצחק משתלח בתגובה לפוסט שפרסמה בתו של סגן ניצב ניסו גואטה המואשם בתקיפת מפגינים בבלפור.

בכיר בהפגנות 'הדגלים השחורים', עו"ד גונן בן יצחק משתלח בתגובה שפרסם לפוסט שפרסמה שקד גואטה, בתו של סגן ניצב ניסו גואטה שנפתחה חקירה נגדו בחשד לתקיפת מפגינים בבלפור: "יש לי משהו קטן לומר לבת של סנ"צ ניסו גואטה שטענה שאבא שלה הוא מלאך. לו היית יודעת מי הצעיר שאבא שלך מתועד מכה תוך כדי מעצר ואחרי המעצר ברחוב בצלאל היית מבינה לאסונך שאבא שלך הוא השטן בהתגלמותו", צייץ בן יצחק בתגובה וספג עשרות תגובות זועמות.

בדיון סוער בועדת הפנים של הכנסת, תקפה ח"כ זנדברג את מפקד מחוז ירושלים דורון ידיד: "ניצב דורון ידיד הודיע כרגע בוועדת הפנים שסנ״צ גואטה שתועד מכה מפגינים יחזור לשטח במוצ״ש הקרוב. זה מתן היתר לאלימות המשטרתית והודאה שלא רק שהאלימות הזו לא שווה אפילו מוצש אחד של השעייה, אלא שהפקרת המפגינים לאלימות הופכת למדיניות"

בפוסט שפרסמה שקד גוואטה, בתו הקטנה של סגן ניצב ניסו גואטה היא כתבה בכאב: "מאז שאני זוכרת את עצמי, אבא שלי התמודד בעבודה שלו עם מיליוני מקרים מסכני חיים בהם שמר על איפוק וידע לנהוג באנושיות יוצאת דופן שאני בטוחה שכולכם הייתם מאבדים את זה אם הייתם עוברים מה שהוא עבר. תדמיינו לכם בן אדם שעומד מולכם בטווח אפס, מקלל אתכם, קורא לכם נאצים ושונאי ישראל. אבא שלי עמד בדממה מוחלטת, הוא ידע שאותם אנשים כועסים על המערכת ואין מה לעשות, הוא הנציג שלה."

"אבא שלי תמיד שמר על צלם אנוש בתוך כל הטירוף. לא מזמן פורסם שאחד המפגינים הפיל את הכיפה שלו והוא קרא לו לאסוף אותה חזרה וביקש ממנו להיזהר. אני שמחה שלפחות קמצוץ מהאישיות האמיתית של אבא שלי יכולתם לראות."

עוד כותבת שקד: "כמה זה קל!!! כמה זה קל לקחת חלק קטן מאירוע גדול, להדביק עליו איזה כותרת מפוצצת של שוטר אלים שתוקף מפגינים. אתם הייתם שם כדי לראות את המפגינים שנייה לפני שהמצלמה נדלקה יורקים על השוטרים? הייתם שם כשהמפגין המצולם תקף את אבא שלי, ניסה להוריד לו את המסיכה באלימות??? אתם הייתם שם כשהמפגין הזה נתן לאבא שלי בוקס לפרצוף???וכשקרעו ממנו באלימות את המדים שהוא כל כך גאה ללבוש???"

שקד הוסיפה: "כמה זה קל להאשים, להכפיש, לרמוס את כבודו של אדם. אבל את כבודו של אבא שלי לא אתן לאף אחד לרמוס!!! כל אדם שמכיר אותו יודע שניסו גואטה הוא בן אדם משכמו ומעלה, הלב שלו ענק מלתאר אותו במילים ועשוי זהב טהור. הוא אוהב אנשים, אוהב את המדינה שלו!!!! כל מה שהוא רוצה זה להגן עליה, בגלל זה הוא בחר בתפקיד שלו, בגלל זה הוא עוזב אותנו לשעות ארוכות כדי לשמור על הסדר, בגלל זה הוא מוקפץ באמצע ארוחות חג, ימי הולדת וחופשות כדי להגן עליכם. ומה הוא מקבל בחזרה? את הקלילות שבשיימינג. את הפזיזות בה מפרשים סרטונים בני כמה שניות מסיטואציה גדולה פי כמה. אני רואה את הסרטון הזה ומה שאני רוצה להגיד זה שאני גאה באבא שלי. אני גאה בו על שהגן על עצמו מפני אנשים אלימים כמו אלה.

לסיום כתבה: "נותר לי רק לקוות שיום אחד לא תלכו שולל אחרי מה שמראים לכם בתקשורת, ותזכרו שלצלם את הרגעים שאחרי האירוע זה קל, לשים עליהם כותרת מפציצה זה ממש פשוט, אבל לשקם את כבודו של מלאך כזה לוקח חיים שלמים. אני גאה בך, גאה בכל צעד שעשית ושאי פעם תעשה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.