מקטטה לפיגוע

הותר לפרסום: ביקש סיגריה ודקר אותו 20 פעמים

תמונה – אילוסטרציה משטרה
פלסטיני תושב ג'נין נעצר בחשד כי ביצע פיגוע דקירה ופצע באורח אנוש ישראלי לפני כעשרה ימים בבניין מגורים בראש העין.

הותר לפרסום: לאחר עשרה ימים ובלי לדווח לציבור, נעצר חשוד פלסטיני תושב ג'נין, אשר שהה באופן בלתי חוקי בישראל, בחשד כי דקר ופצע באורח אנוש גבר בשנות ה30 לחייו בניין מגורים בבנייה בראש העין שבמרכז הארץ.

העיתונאי בר פלג דיווח באתר 'הארץ', כי הנדקר היגע לראות את ההתקדמות בדירה החדשה שקנה הוא ואישתו שנמצאת בהריון מתקדם. כשהגיע לבניין פנה אליו פלסטיני שביקש ממנו סיגריה ואמר לו כי יפתח לו את הדלת לדירה החדשה. כשהגיעו ללובי דקר המחבל הפלסטיני את הישראלי מספר רב של פעמים בעיקר בפלג גופו העליון.

כשהוא שותת דם הצליח הנדקר לנשוך את המחבל ולגרום לו להימלט. לאחר מספר שעות אותר הגבר על ידי עובר אורח שעבר במקום. הוא הועבר לטיפול מציל חיים וניתוח חירום בבית החולים. כך מדווח העיתונאי בר פלג.

החשוד הפלסטיני נעצר בעקבות מידע ממוקד של שב"כ, על ידי לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל החשוד הועבר לחקירת שב"כ. שאר פרטי החקירה תחת איסור פרסום.

בנוסף, נעצרו שלושה חשודים נוספים החשודים בסיוע לחשוד, תושב השומרון שוהה בלתי חוקי בישראל. מחקירת החשוד עולה חשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

לפני כעשרה ימים דווח, כי הפצוע אמר לחובש שהגיע ראשון לזירת האירוע שערבי דקר אותו ונמלט.

חובש מד"א אייל עטייה סיפר לפני כעשרה ימים: "כשהגענו למקום, ראינו גבר בשנות השלושים מעורפל הכרה, עם פציעות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן נוזלים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב". טרם נעצרו חשודים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.