הסתבך

מאהבת? תובעת חצי מיליון שקל מיאיר נתניהו

תמונה – אינסטגרם יאיר נתניהו
לאחר שרמז כי היא המאהבת של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בציוץ שפרסם לפני הבחירות, דנה כשדי הגישה תביעה של חצי מיליון שקלים נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.

פעילה לשעבר במפלגת 'כחול לבן', דנה כשדי הגישה היום תביעה של חצי מיליון שקלים נגד יאיר נתניהו, שפרסם לפני הבחירות האחרונות תמונה שלה ברשתות החברתיות וכתב: "מישהו יודע מי זאת?", ברמז על הקשרים שלה עם יו"ר המפלגה בני גנץ.

בציוץ שפרסמה כשדי הערב היא מעדכנת את ציבור הגולשים שתרמו למען המאבק המשפטי שלה נגדו: "בדקות אלו הוגשה התביעה נגד יאיר נתניהו. סכום התביעה הוא 500 אלף ש״ח. היא אוחזת ב-15 עמודים ועוד 109 עמודי נספחים. מעבר לכך, אינני מתכוונת לעסוק בה פומבית, אלא רק בביהמ״ש פנימה. אבא שלי, שגייס את הכספים בהדסטארט, ימשיך לעדכן את 3406 התומכים בכל התפתחות רלוונטית", עדכנה דנה את העוקבים ברשת.

לאחר פרסום הציוץ שהסעיר את הרשת, כתבה דנה כשדי בתגובה ראשונה בפוסט שפרסמה בפייסבוק: "אני ״הצעירה המסתורית״. בימים האחרונים הרשת מחפשת את ״המסתורית״ של בני גנץ. כי כך החליט יאיר נתניהו. כדי לשוות לסיפור הדמיוני הזה איזה ניחוח של אמת, החליט יאיר נתניהו למנות אותי לתפקיד. הוא לא שאל אותי. הוא לא התייעץ. הוא פשוט החליט שאני מתאימה לתפקיד."

עוד כתבה כשדי: "הכל מותר, יאיר? הכל? תסתכל מה עשית. הפעם, במקרה, נפלת על מישהי שמסוגלת להתמודד עם זה. זה לא עניין אותך כשעשית את זה. לא ידעת אם אהיה מסוגלת להתמודד עם זה, ובכל זאת עשית את זה. עשית את זה כי הייתי רק פרצוף שיכול היה לשרת את המטרה שלך, רק פרצוף, פרצוף בלי אדם, תמונה, שאין לה אמא, ואין לה אבא. אתה תשָּׁכַח, יאיר נתניהו. עוד קצת. רק עוד קצת, ואף אחד לא יזכור אותך, את הדברים שעשית. ישראל תתפנה ללקק את הפצעים, ואף אחד לא יזכור. אבל אני כן."

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה לתביעה שהוגשה נגדו: "תביעת השתקה מגוחכת, הזויה וחסרת כל בסיס, אשר כל מטרתה להביא פרסום, ושדינה להידחות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.