יהי זכרו ברוך

פיגוע קשה: גבר נדקר למוות בצומת סגולה

תמונה – דוברות המשטרה/ דיווחים בזמן אמת
גבר בן 40 נפטר מפצעיו בבית החולים לאחר שנדקר בבטנו על ידי מחבל פלסטיני בן 48 משכם שנעצר לאחר מרדף קצר בצומת סגולה. צפו בתיעוד חדש מהשתלטות על המחבל


לאחר פעולות החייאה ממושכות, הרופאים בבית החולים בלינסון נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע כבן 40 שנדקר למוות בפיגוע שביצע מחבל פלסטיני משכם בצומת סגולה בפתח תקווה. בהודעת מפקד זק"א בשרון נמסר: ״עם סיום חקירת המז״פ בזירה הגענו לחלוק כבוד אחרון לנרצח, הזדעזעתי מהמראות הקשים, בכאב ובדמעות טיפלנו בכבוד המת באיסוף הממצאים הרבים בזירת הקשה".

השרה מירי הגיבה לפיגוע הרצחני: "הלב דואב על הירצחו של אזרח ישראלי בידי בן עוולה בפיגוע בפתח תקווה. נבוא חשבון עם הרוצח ומשלחיו שטופי השנאה. תנחומיי הכנים לבני משפחת הנרצח. יהי זכרו ברוך!"

עד ראייה התפרץ בראיון לכאן חדשות: "השוטרים חששו לירות. אני שמעתי אותו אומר תיזהר". אם לא היה אזרח הגיבור שרץ אחריו הוא היה דוקר עוד כמה אנשים. אני בוחר ליכוד. לעולם לא אבחר יותר ליכוד"

‏מימון דיין, עד ראיה לפיגוע הדקירה בסגולה: אני שמעתי אותו אומר תיזהר, השוטר היה צריך לירות. אם לא היה האזרח הגיבור, הוא…

Posted by ‎דיווחים בזמן אמת‎ on Wednesday, August 26, 2020

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל, שוהה בלתי חוקי תושב הרשות הפלסטינית, הפצוע פונה לבית החולים בילינסון כשהוא פצוע באורח קשה ולאחר מכן מת מפצעיו. המחבל נעצר לאחר מרדף קצר של אזרחים.

הבוקר צייץ ראש הממשלה נתניהו בגאווה על ירידה במספר ההרוגים בפיגועים השנה: "לפני הכל, אני פה כדי לשמור על החיים שלכם. נמשיך להביא ביטחון ומתוכו גם להביא שלום. שומרים על ביטחון ישראל. בוקר טוב! דגל ישראל"

https://twitter.com/netanyahu/status/1298512189150711809?s=19

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א הצלה פתח תקווה חזקי פרקש סיפר: בסמוך לתחנת האוטובוס מצאנו את הנפגע שרוע עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ועצירת דימומים והעלנו לניידת טיפול הנמרץ של מד"א כשמצבו קריטי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!