דם יהודי

יאיר נתניהו: "להרוס את בית המחבל עוד היום, ולהתעלם מבג"ץ"

תמונה – דוברות המשטרה
בתגובה לפיגוע הרצחני בצומת סגולה שם נרצח גבר בן 40 בדקירות סכין, יאיר נתניהו קורא לצה"ל להתעלם מפסיקת בג"ץ ולהרוס את בית המחבל בכפר עוד היום: "כואב הלב! להרוס את הבית של המחבל הרוצח עוד היום, ולהתעלם מבגצ!"

https://www.facebook.com/divuchimbizmanemet/videos/651043845545029

שר המודיעין אלי כהן הגיב לפיגוע הקשה: "שולח את תנחומיי למשפחתו של הנרצח בפיגוע הדקירה בפ"ת, על ידי בן עוולה. עלינו להחריב עד היסוד את הבית ממנו יצאה חיית האדם הזו, על מנת להרתיע את המחבל הבא מלבצע פשע נוסף."

יאיר נתניהו, בנו שלא ראש המש נתניהו הגיב בדרישה: "כואב הלב! להרוס את הבית של המחבל הרוצח עוד היום, ולהתעלם מבגצ!". עוד צייץ יאיר נתניהו: "לא חושב שהיו הרבה אנשים מאז קום המדינה, שגרמו כל כך הרבה נזק לעם ישראל, לארץ ישראל, ולתורת ישראל, כמו מנדלבליט."

העיתונאית כרמל דנגור דיווחה, כי לאחר בדיקה ראשונית במערכת הביטחון: המחבל סובל מבעיות נפשיות והוא טופל בזמן האחרון בידי גורמי רווחה ברשות הפלסטינית.

כזכור, לפני כשבועיים ביטלו שופטי בג"ץ מני מזוז וג'ורג' קרא את הריסת בית המחבל שרצח בזריקת בלוק את לוחם גבעתי עמית בן יגאל ז"ל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.