קורבן טרור

אב לארבעה: הרב שי אוחיון ז"ל נרצח בפיגוע

תמונה – הנרצח שי אוחיון הי"ד
הרב שי אוחיון ז"ל בן 39 מפתח תקווה הוא הנרצח בפיגוע הקשה שביצע מחבל פלסטיני בצומת סגולה. הותיר אחריו ארבעה ילדים קטנים. נבדק החשש כי המחבל סובל מבעיות נפשיות.

יהי זכרו ברוך: הרב שי אוחיון ז"ל בן 39, אב לארבעה ילדים, תושב שכונת כפר אברהם בפתח תקווה, הוא הנרצח בפיגוע דקירה שביצע מחבל פלסטיני בצומת סגולה. שי ז"ל נדקר בידי מחבל פלסטיני בחזרתו מלימוד בבית כנסת ופונה במצב אנוש לבית החולים בילינסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המנוח שי אוחיון ז"ל, הותיר אחריו את רעייה שכולה וארבעה ילדים כשהקטן רק רק בן ארבעה שנים.

ראש הממשלה נתניהו ספד לנרצח בפיגוע: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחת אוחיון על רצח אב המשפחה, הרב שי, בפיגוע דקירה היום בפתח תקווה. הלב כואב. רעייתי שרה ואני מחבקים את המשפחה, אישה וארבעה ילדים שנותרו היום בלי אבא. אנו נפעל להריסת בית המחבל ולמיצוי העונש החמור ביותר."

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הגיב בצער: "ליבי עם משפחתו ויקיריו של הרב שי אוחיון ז"ל שנרצח בדם קר. המאבק בטרור נמשך. אני מבקש לשלוח את הערכתי הרבה לאזרחים ולכוחות הבטחון שתפסו את המחבל. אני בטוח שמדינת ישראל תמצה איתו את הדין."

עוד דווח הערב, כי במערכת הביטחון נבדק כעת, אם המחבל בן 46 תושב שכם, אב לשישה ילדים עם אישור עבודה בישראל, סובל מבעיות נפשיות ומוכר לגורמי הרווחה ברשות הפלסטינית.

יאיר נתניהו הגיב לפיגוע הרצחני: "כואב הלב! להרוס את הבית של המחבל הרוצח עוד היום, ולהתעלם מבגצ!".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.