הכאב של כולם

אמו של עמית בן יגאל לאלמנת הנרצח: "הזדעזעתי כמו שהזדעזעתי כשהבן שלי נרצח"

תמונה – פרטי
נאווה רביבו, אמו של הלוחם עמית בן יגאל הי"ד, שנרצח מאבן שזרק עליו מחבל - הגיעה לנחם את אלמנת הנרצח בפיגוע הדקירה אמש בצומת סגולה, פתח תקווה.

נאווה רביבו, אמו של לוחם גולני עמית בן יגאל, שנרצח מהשלכת אבן על ידי מחבל בעת פעילות מבצעית, הגיעה הבוקר לביתו של הרב שי אוחיון הי"ד, שנרצח אמש בפיגוע דקירה בפתח תקווה: "בבקשה שאלו יהיו המקרים האחרונים".

ליבנו איתם,נאווה רביבו, אמו של החייל עמית בן יגאל הי"דהיתה היום בניחום אבלים אצל משפחתו של הרב שי אוחיון הי"ד שנרצח…

Posted by ‎אדם חדד‎ on Thursday, August 27, 2020

הרב שי אוחיון נרצח אתמול בשעות הצהריים בפיגוע דקירה בפתח תקווה בצומת סגולה. מחקירת האירוע עולה כי המחבל, ח'ליל עבד אלחאלק מוחמד דויכאת משכם, דקר את הרב אוחיון מספר רב של פעמים בכל חלקי גופו. אזרחים שהיו בקרבת מקום צעקו "מחבל מחבל" ופתחו במרדף רגלי אחריו. בשלב מסוים הוא נכנס לאזור המוסכים שבצומת סגולה, שם הם הצליחו להשתלט עליו בסיוע שוטרים. השוטרים עצרו את המחבל, ומצאו על גופו סכין.

https://www.facebook.com/114229456901990/videos/1725709660911419

"הזדעזעתי כמו שהזדעזעתי כשהבן שלי נרצח", אמרה נאווה רביבו, אמו של עמית הי"ד: "הוא הלך לפעילות מבצעית, אבל היום כשאנחנו האזרחים מסתובבים חופשית במדינה שלנו (ונרצחים) זה מזעזע".

"באתי לחבק חיבוק גדול, אוהב ומזדהה. אין מה להגיד, יש רק לחבק ולעודד ולתמוך. בבקשה שאלו יהיו המקרים האחרונים של חייל ואזרח חף מפשע שבסך הכל רצה להגיע הביתה בשלום. חיבקתי גם את הילדה הבכורה שעדיין לא מבינה איפה היא נמצאת". אמרה אמו של עמית.

הרב מיכה הלוי, רב העיר פתח תקווה אמר במסע הלוויה: "כאן, בצומת סגולה, ניסו לגדוע את מפעל חייך. הרב שי, שהיה כאן עד לפני כמה שעות, היה אישיות נעלמת. נחבאת אל הכלים. היום עם ישראל יודע מי היה הרב שי. אנחנו מבקשים ממנו שיתפלל על כולנו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "אמו של עמית בן יגאל לאלמנת הנרצח: "הזדעזעתי כמו שהזדעזעתי כשהבן שלי נרצח""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.