פוליגרף לסוהרת

התפתחות דרמטית בפרשת הסוהרת והאסירים

תמונה – פרטי
תפנית בעלילת הסוהרת בכלא צלמון החשודה בקיום יחסים עם אסירים - יצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף

הסוהרת מכלא צלמון אשר חשודה בקיום יחסים אסורים עם אסירים בתא – עברה תחת בדיקת פוליגרף פרטית שנערכה לה, במהלכה נשאלה אם קיימה יחסים אסורים עם אסירים או/ו עם אנשי סגל בכלא ואם הובטחה לה טובת הנאה בעבור קיום היחסים. הסוהרת השיבה בשלילה ובודק הפוליגרף קבע: בתוצאות הפוליגרף נמצא כי היא ענתה אמת בכל השאלות ולמעשה היא דוברת אמת.

אילוסטרציה | צילום: שב״ס

כזכור, לפני כחודש ימים שוחררה הסוהרת החשודה למעצר בית לאחר חקירה במשטרת ישראל. על פי החשד, הסוהרת קיימה יחסים אסורים עם שני אסירים בתא הכלא וכמו כן ניהלה בעבר מערכת יחסים עם קצין בכיר בשב״ס. החשדות נגדה כוללים קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע מרמה והפרת אמונים. לטענתה, היא ננעלה בשוגג בתא עם האסירים אחרי שחשה להגיש עזרה לאסיר שהתעלף בתאו.

עו"ד בן מעוז, פרקליטה של הסוהרת מסר בתגובה: "הבדיקה בוצע על ידי מי שהיה ראש יחידת פוליגרף בשב"כ. היא השיבה בשלילה על כל השאלות ויצאה דוברת אמת. אני סבור שהיום אפשר לומר בפה מלא שצריך לשים את הסיפור הזה מאחורינו, ואני מקווה מאוד שעל סמך הדברים הללו המשטרה תשכיל ולסיים את החקירה כמה שיותר מהר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.