הפתעה

טיבי הופצץ במסרונים מברסלבים: "בוחרים רק בך"

תמונה – אחמד טיבי פייסבוק
בניסיון נואש לסיוע להשגת מתווה שיאפשר נסיעה לאומן בראש השנה, פנו חסידי ברסלב לח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת בהודעות תמיכה ובקשות: "תודה רבה לך מעומק הלב. אני מעריץ שלך לא מהיום". ואיך הגיב ינון מגל?

על רקע הזעם החרדי נגד פרוייקטור הקורונה רוני גמזו על המכתב שללח לנשיא אוקראינה שימנע את הגעתם של אלפי החסידים לאומן, העיתונאי יקי אדמקר חושף הערב הודעות תמיכה מלבבות ששיגרו חסידי ברסלב לח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת, בבקשת סיוע לעזרה לתקועים באוקראינה והשגת מתווה שיאפשר את נסיעתם לאומן שבאוקראינה בראש השנה. בהודעות שנשלח לטיבי נכתב: "אין עליך תאמין לי אם יש בחירות עכשיו, אני בוחר רק בך. אני תקוע בקייב כבר 12 שעות ואך אחד לא עושה כלום".

חסיד נוסף כתב לטיבי: "הנציגים החרדים איבדו את קולתינו של 100,000 חסידי ברסלב. ואנחנו מבינים יותר ויותר שאדם כמוך ראוי לקבל את הקולות שלנו שבאמת מבין לדתינו ואמנותינו"

העיתונאי ינן מגל תקף את חסידי ברסלב שהשתתפו אמש בהפגנת 'הדגלים השחורים' מול מעון ראש הממשלה בבלפור וקראו לנתניהו להתקפל או להתפטר: "עם כל הכבוד לברסלברים ויש הרבה. גם אהבה. ההגעה שלהם אמש לבלפור. לא עוברת. אוהב", צייץ מגל.

שר הפנים אריה דרעי הגיב למתקפה וההפגנות של חסידי ברסלב נגדו: "כמי שהשתתף בקיבוץ (באומן) מעל עשור, לא צריך להסביר לי את חשיבותו. אני עסוק יום וליל למצוא פתרון שיאפשר את הקיבוץ באומן. צריך להבין כי אנחנו בשעת מגיפה וכל בתי כנסת מתפללים בקבוצות קטנות, אין אירועים גדולים וגם הקיבוץ המפואר באומן לא יוכל להתקיים במתכונתו ויצטרך להיות במתכונת מצומצמת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.