הפר בידוד?

ח"כ יברקן הגיע לכנסת למרות שהוא מחויב בבידוד – כל הפרטים

תמונה – דובות הכנסת
יממה טרם נודע כי נדבק בקורונה, ח"כ גדי יברקן ביקר במשכן הכנסת, למרות שכבר היה מחוייב בבידוד. יברקן: "אני מקפיד על הנחיות משרד הבריאות וקורא לציבור כולו לעשות כן"

סגן השר לביטחון הפנים, גדי יברקן, הופיע במשכן הכנסת, זאת למרות שהיה חייב לשהות בבידוד בגלל חשיפה לחולה מאומת בקורונה, כך פורסם אמש ב"תוכנית חיסכון". חולת הקורונה אליה נחשף יברקן היא כמובן השרה פנינה תמנו-שאטה.

ביום ראשון האחרון יצאה מקצין הכנסת הודעה, ובה נמסר כי שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שאטה נדבקה בנגיף קורונה. ההודעה נשלחה לכל השרים וסגני השרים, בהם סגן השר גדי יברקן. יברקן, שקיים פגישה ממושכת עם פנינה, היה צריך על פי הנחיות משרד הבריאות להיכנס לבידוד באופן מיידי.

צילום: דוברות הכנסת

למרות זאת, יום למחרת הגיע סגן השר למשכן הכנסת והשתתף בדיון וועדה, זאת למרות שידע כי הוא נחשף לחולה מאומת. מיד לאחר שנכנס לאולם הוועדה, קצין הכנסת הוציא אותו ושאל אותו מדוע הגיע למשכן כשעליו לשהות בבידוד.

יברקן השיב וטען שהוא לא נדרש להיכנס לבידוד. רק לאחר שהתערבות נציג משרד הבריאות, יברקן הסכים להיכנס לבידוד ולעזוב את הכנסת. במשרד הבריאות טענו שניסו להשיג את יברקן במשך שעות ולא הצליחו. יום למחרת נודע שגם סגן השר נדבק בקורונה.

מסגן השר גדי יברקן נמסר בתגובה: "ביום ראשון בערב פורסם כי השרה פנינה תמנו שאטה אובחנה חיובית לקורונה. כיוון שנציגי משרד הבריאות לא פנו אליי והנחו אותי להיכנס לבידוד, סברתי כי איני צריך להיכנס לבידוד, זאת משום שבדיון בוועדת העליה והקליטה ישבנו השרה תמנו שטה ואנוכי כשמחיצות מגן חוצצות בנינו, ובפגישה שקיימנו לאחר מכן עטינו מסכות".

"ביום שני בבוקר הגעתי אל משכן הכנסת כדי להשתתף בדיון בוועדת הפנים בנושא אלימות שוטרים. למרות שנציגי משרד הבריאות לא הודיעו לי שעליי להיכנס לבידוד, התקשרתי ביוזמתי למשרד הבריאות, ולאחר בדיקה של החקירה האפידמיולוגית, הודיעו לי שאכן עליי להיכנס לבידוד, ואף התנצלו שלא יצרו איתי קשר לפני כן. קצין הכנסת הודיע לי שעליי להיכנס לבידוד. מיד לאחר מכן נסעתי לביתי ונכנסתי לבידוד".

"אני מקפיד על הנחיות משרד הבריאות וקורא לציבור כולו לעשות כן. זו הפעם השנייה שלי שאני נכנס לבידוד, כך שאני מקפיד ושומר על הנהלים. אני מאחל החלמה מהירה לכל החולים וחזרה לשגרה לכלל אזרחי ישראל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.