בית הספר נסגר

עוד מורה אובחנה כחולת קורונה, עוד בית ספר נסגר

תמונה – ארכיון | עיריית ירושלים
שני בתי ספר נסגרו מאז שעות הבוקר לאחר שהתגלו בהם אנשי צוות כנשאים של נגיף קורונה. הורי התלמידים בירושלים נקראו לאסוף את התלמידים

בית ספר בצפון הארץ, בגולן, נסגר לאחר שבמקום התגלתה מורה שנשאית של נגיף קורונה. אנשי הצות שבאו במגע עם המורה נכנסו לבידוד מכיוון שהיו בקרבתה במשך שעות ארוכות. הלימודים בבית הספר יתחדשו ביום ראשון הבא.

בית ספר בירושלים נסגר הבוקר אחרי שאשת צוות במוסד אובחנה כחיובית לנגיף, ההורים נקראו לאסוף את הילדים. כ-2.4 מיליון תלמידים וכ-205 אלף עובדי הוראה החלו הבוקר את שנת הלימודים תשפ"א בבתי הספר והגנים.

נתניהו הבוקר | צילום: קובי גדעון, לע״מ

בית ספר בעיר החרדית ביתר עלית פתח היום את שערי בית הספר למרות הגדרת העיר כאדומה. במקביל פרסמה העירייה הודעה: "לא מתקיימים לימודים בעיר. פועלים לברר איך העיר הפכה בין לילה לעיר אדומה, על אף שהנתונים מעידים כי היא אינה אדומה בהגדרה".

קבינט הקורונה אישר אמש את הצעת ראש הממשלה לדחות את פתיחת השנה בערים המוגדרות אדומות עד לדיון נוסף בנושא שיתקיים ביום חמישי הקרוב. השר גלנט אמר הבוקר כי יעשה מאמץ להחזיר מהר ככל האפשר לספסל הלימודים את התלמידים הנמצאים ב"ערים האדומות". בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב הכחיש שר החינוך כי אמר שפרופסור רוני גמזו "עושה עלינו סיבוב".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.