האונס המזעזע

הותר לפרסום: אלה החשודים שנעצרו בחשד לאונס באילת

תמונה – צילום מסך: סרטי תדמית
כתב אישום נגד 11 נאשמים בגין ביצוע עבירות מין כלפי קטינה במלון "הים האדום" באילת: "לא היה צדיק אחד בסדום, שלא לומר אדם אחד, שגילה חמלה". צפו

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה הבוקר כתב אישום נגד 11 נאשמים, ביניהם 8 קטינים, המייחס לכל אחד לפי חלקו עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים, אי מניעת פשע, פגיעה בפרטיות ועוד.

על פי כתב האישום, הקטינה כבת 16 הגיעה לאילת יחד עם שתי חברותיה והן התאכסנו בוילה בעיר. ביום 12.8.2020 בשעות אחר הצהריים, הגיעה הקטינה עם החברות למלון "הים האדום", והן שהו בבריכה של המלון יחד עם מכריה של החברה. באותה עת שהו בבריכה הנאשמים איליזיר מאירוב ואיסי רפאילוב שידע כי הקטינה בת 16, הציע לה לצאת איתו לבילוי, אך הקטינה סירבה.

לאחר שבריכת המלון נסגרה, עלו הקטינה והחברות לחדר של המכרים בקומה 2 במלון, שם שתתה הקטינה כמות גדולה של אלכוהול אשר גרמה לערפול חושיה, עד שהייתה במצב בו אינה מסוגלת לשלוט במעשיה וברצונותיה.

עו"ד רותם יוחנני-הר ציון שהגישה את כתב האישום התייחסה לחקירת המשטרה: "לא היה צדיק אחד בסדום, שלא לומר אדם אחד, שגילה חמלה"

כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין במלון "הים האדום" באילת

"לא היה צדיק אחד בסדום, שלא לומר אדם אחד, שגילה חמלה"עו"ד רותם יוחנני-הר ציון מתייחסת לתמונה שמצטיירת מעובדות כתב האישום שהוגש הבוקר נגד 11 נאשמים, בגין ביצוע עבירות מין כלפי קטינה במלון "הים האדום" באילת.

Posted by ‎פרקליטות המדינה‎ on Wednesday, September 2, 2020

עוד עולה מכתב האישום, כי בסביבות השעה 19:0 בערב, פלשו הנאשמים 1 ו-2 לחדר פנוי בקומה 2, מבלי שנרשמו בקבלת המלון או שילמו עבור השהות בחדר. בשלב כלשהו, יצאה הקטינה מהחדר של המכרים יחד עם חברתה. הנאשם 2 ניגש אליה, אמר לנוכחים שהוא יכול לעזור, שכן יש לו הכשרה במתן עזרה ראשונה, והוביל את הקטינה לחדרו.

לאחר מכן, ביצעו הנאשמים 1 ו-2 וכן הנאשמים 6 ו-7 בזה אחר זה, במשך כשעה, לעתים בצוותא, עבירות מין בקטינה באכזריות, תוך אובדן צלם אנוש, ותוך התעלמות מופגנת ממצוקתה, עד אשר הוצאה הקטינה מהחדר על ידי הנאשם 3, לבקשת חברתה.

הנאשם 2 שהה כל זמן האירוע בחדר ואילו שאר הנאשמים ביצעו על פי כתב האישום את העבירות המיוחסות להם, ויצאו מהחדר. בנוסף, הנאשם 2 צילם את הנאשם 1 בזמן ביצוע העבירה, באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו ובהמשך שלח אליו את הסרטון.

הנאשמים החשודים, איליזיר מאירוב בן 27, איסי רפאילוב בן 28, וקטינים תאומים בני 17. מואשמים בביצוע עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות כלפי הקטינה, שלא בהסכמתה החופשית, תוך ניצול מצב המונע ממנה לתת הסכמה חופשית, ובהיותם בחבורה.

החשוד אושר שלמה בן 19, ו-6 קטינים נוספים מואשמים כי ביצעו כל אחד לפי חלקו עבירות של סיוע לאינוס ועבירות של מעשים מגונים, בכך שחלקם נכחו בעת ביצוע מעשי האינוס וסייעו לו בעצם נוכחותם, צחקו והתבוננו במתרחש ובכך אפשרו והקלו על ביצוע מעשי האינוס וכן אחרים שהתבוננו בקטינה ששכבה ערומה על המיטה וזאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני ומבלי שעשו דבר על מנת לעצור את מעשי האינוס שהתבצעו בחדר.

צילום פייסבוק

מכתב האישום עולה כי הנאשמים נהגו במתלוננת כחפץ, ככלי לסיפוק יצריהם ואיש מבין הנאשמים לא ניסה לעצור את המתרחש ולהגיש לקטינה עזרה כלשהי. כתב האישום מייחס לנאשמים את העבירות הבאות: נאשם 1: איליזיר מאירוב – אינוס בנסיבות מחמירות. נאשם 2: איסי רפאילוב – אינוס בנסיבות מחמירות, סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות, עבירות רבות של מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות לפי חוק הגנת הפרטיות. נאשמים 6 ו-7: אינוס בנסיבות מחמירות. נאשם 3: סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות ואי מניעת פשע. נאשמים 4 ו-5: סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות. נאשם 9: אושר שלמה – מעשים מגונים ואי מניעת פשע. נאשמים 8 ו-10: מעשים מגונים. נאשם 11: שידול למעשה מגונה.

לנאשמים 1 ו-2 עבר פלילי בגינו ריצו מאסרים בפועל.

הפרקליטות מבקשת לעצור עד תום ההליכים את הנאשמים 1 ו-2 וחמישה קטינים נוספים. בעניינם של שאר הנאשמים, הסכימה הפרקליטות לשחרור בתנאים מגבילים. ביחס לשאר החשודים בפרשה, טרם התקבלה החלטה סופית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.