אין עתיד

מורד בלפיד: "המפלגה לא רשומה על שמו בטאבו"

תמונה – ארכיון יח"צ יש עתיד
לאחר עשרות שנים של חברות, ח"כ עופר שלח יוצא למתקפה נגד ח"כ יאיר לפיד בדרישה לקיים פריימריז: "אני אביא את האיכויות של יש עתיד להצלחה". עמית סגל: "מה שראינו הערב באולפן לא היה כדוגמתו". צפו

מספר 2 במפלגת יש עתיד, ח"כ עופר שלח יוצא הערב במתקפת ראיונות לתקשורת נגד יו"ר המפלגה יאיר לפיד: "יש עתיד לא יכולה להיות מפלגה שבראשה עומד מי שמינה את עצמו ליו״ר עד 2026. יש עתיד לא רשומה בטאבו על יאיר לפיד״.

עוד תקף שלח: "בלי דמוקרטיה אין אלטרנטיבה שלטונית. עם כל הכבוד המפלגה הזו לא רשומה על שם לפיד בטאבו, פרסמתי את הדרישה לפריימריז כי היא לא זכתה למענה מלפיד"

פרשן ערוץ 12 עמית סגל התייחס לדרמה המפלגתית בערוץ הטלגרם שלו: "לא הייתה מעולם מתקפה כזו או אפילו קרובה לזו על לפיד מבפנים. שניהם סיימו את דרכם המשותפת."

כזכור, בכיר מפלגת 'יש עתיד' ח"כ עופר שלח צייץ הבוקר בדרישה מיו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד, בדרישה לקיים התמודדות על ראשות המפלגה: בימים האחרונים נפגשתי עם יאיר לפיד והצגתי לו את הצורך הדחוף בחידוש פניה של יש עתיד. דחיית הבחירות לכנסת מאפשרת לנו לבצע את מה שמתחייב כדי לבנות אלטרנטיבה ראויה לקראת הבחירות הבאות. וזה מתחיל, זה חייב להתחיל, מבחירות מקדימות, מיידיות ופתוחות, לתפקיד יו״ר המפלגה. אני אתמודד, ואשמח אם יהיו עוד אחרים."

"כשקמה יש עתיד נקבע כי בחירות כאלה יתקיימו עוד לפני הכנסת ה-21. מאז הוזז המועד פעמיים – במהלכים חשאיים, ללא שיתוף הח״כים של המפלגה והפעילים שלה. בינתיים חלפו שמונה שנים ועוד מעט חמש כנסות. יש עתיד היא היום תנועה בוגרת וחזקה, עם קבוצת אנשים מעולה. הגיע הזמן לקיים מה שהבטחנו."

"בליל הבחירות האחרונות, עוד לפני פירוק כחול לבן, אמרתי שכדי להציב אלטרנטיבה לימי ביבי החשוכים לא מספיק להגיד ״אנחנו נקיי כפיים״ ולעמעם כל מסר אחר. צריך לגבש ולהציג אלטרנטיבה רעיונית שלמה, בכלכלה ובביטחון ובפוליטיקה ובכל תחומי החיים. צריך להגיד אותה בבירור, בלי לזגזג ובלי להתפתל. זה נכון שבעתיים בימי המשבר הנוכחי, מהגדולים שידענו."

לסיום כותב שלח: "וזה מתחיל, זה חייב להתחיל, בבחירת מנהיג שיציג כך את הפתרונות שלו ויזכה עליהם לאמון. נקבע את הכללים. נקבע את המועד. ניערך, ניבנה ונקיים תוך כדי זה בירור אמיתי מי אנחנו. בלי זה, לא נהיה אלטרנטיבה ולא ננצח."

בריאיון לאתר "פאנט" התייחס לפיד בשאלה שנשאל בהפתעה על הדרמה במפלגתו: "אנחנו חברים 30 שנה, אני אבדוק את זה. הוא דיבר איתי. אני בעד שיהיו לפוליטיקאים שאיפות. חברות יותר חשובה מפוליטיקה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.