ישוחרר במפתיע?

לקראת דרמה במשפט זדורוב? שופט העליון הודיע לצדדים על דיון דחוף

תמונה – באדיבות כאן 11
שופט בית המשפט העליון זימן הודיע לצדדים במשפט זדורוב כי הם נדרשים להגיע לדיון דחוף, כהגדרתו. שני הצדדים לא ידעו את תוכנו של הדיון - עד הדיון עצמו.

התפתחות מפתיעה בפרשת רצח תאיר ראדה. עורך דינו של רומן זדורוב, מי שמרצה כבר 14 שנים עונש מאסר בגין הריגת הילדה, ופרקליטות המדינה, קיבלו זימון להתייצב לדיון דחוף בבית המשפט העליון כבר ביום ראשון.

יודגש כי שני הצדדים אינם יודעים על מה יצטרכו להשיב בדיון, שכותרתו היא בקשת השחרור שהגיש לאחרונה רומן זדורוב. השופט חנן מלצר, המשנה לנשיאת העליון, הבהיר לפרקליטות ולעורך דינו של זדורוב: "לא יישמעו טיעונים אלא יתבקשו תגובות הצדדים לשאלות מסוימות ולהבהרות שיוצגו להם"

תאיר ראדה ז״ל

"אני לא יודע מה יקרה בדיון, זה מוזר", אמר היום עו"ד ירום הלוי המייצג את זדורוב ל-N12, שם נחשף דבר הדיון הדחוף, והוסיף: "הגשתי בקשה למשפט חוזר. לאחרונה ביקשתי לשחרר אותו לאלתר אחרי הראיה המדעית החדשה שלדעתי מזכה אותו באלף אחוז. החזקתו של זדורוב בכלא זהו מעשה נוראי שהפרקליטות מתרשלת בתפקידה, חוטאת בתפקידה ואני מקווה שבדיון הבא ייעשה צדק".
תא השירותים בו נרצחה תאיר ראדה ז״ל | צילום: משטרת ישראל

כזכור, בשנת 2015 נדחה הערעור שהגיש זדורוב לעליון. לאחרונה הציג עורך דינו ראיה חדשה ומזכה, כך לדבריו. בפרקליטות טענו מנגד שמדובר בראיה שאינה קבילה. כעת כאמור, מכנס השופט חנן מלצר דיון דחוף בו ידרוש מהצדדים הבהרות.

בערעורו בשנת 2015 נכתב בתשובת הפרקליטות בין היתר כי "חלק נכבד מבקשתו של זדורוב למשפט חוזר אינו אלא ניסיון לערעור נוסף על פסק הדין בעניינו, והוא שב וממחזר את הטענות שעלו במהלך משפטו ושנדחו על ידי בתי המשפט שהרשיעו אותו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.