בידוד מיותר?

״מאז אותה משמרת לא נפגשנו – משהו לא הסתדר לי״ – הסיפור של עדנה מצמבר

תמונה – פייסבוק
עדנה מצבר פרסמה בפייסבוק פוסט שעורר אצל הגולשים ברשת תהיות לגבי אופן תפקודו של משרד הבריאות בתחום החייבים בבידוד. הפוסט המלא

״פוסט דרמטי. זועם. ומה לא״, פותחת במילים אלו עדנה מצמבר את הפוסט שפרסמה בפייסבוק ועורר גל תגובות. עדנה מתארת היכן היא עובדת והיכן שהתה בימים האחרונים.

״ביום חמישי שעבר העברתי משמרת עם עובד שסיפר לי שבסוף היום הוא נוסע לאירוע משפחתי״ מפרטת עדנה את המקומות בהם היא הייתה בשבוע האחרון. ״לאחר האירוע, התברר לו שהסתובב שם חולה קורונה והוא צריך להכנס ישירות לבידוד. וכך עשה״, היא ממשיכה ללכת בעקבות נקודות הזמן והמקומות. עדנה מדגישה כי לאחר אותה משמרת בה סיפר לה עמיתה למשמרת כי מאוחר יותר הוא משתתף באירוע: ״מאז אותה משמרת אני ואותו עובד, לא נפגשנו״ מבהירה.

״היום אני מקבלת טלפון מנציג של משרד הבריאות שאומר לי שאני צריכה להכנס לבידוד מאחר שהיה לי מגע עם חולה קורונה. הוא דיבר על אותו עובד ששוב -מציינת- לא פגשתי״ מספרת עדנה ומדגישה שוב כי לא נפגשה עם אותו עובד חייב בידוד אחרי שהשתתף באירוע המדובר.

אילוסטרציה | צילום: משרד הבריאות

עדנה תוהה: ״משהו לא הסתדר לי. איך אני והמנהלת שלי אמורות להכנס לבידוד ושאר העובדים בחנות לא?״ ומתארת כי יצרה קשר עם משרד הבריאות על מנת לנסות לקבל הבהרות. ״התקשרתי לברר מול משרד הבריאות ומה שנאמר לי שזה מה שהוחלט ואין דרך לערער על זה״ חותמת עדנה את סיפורה.

מצמבר המתוסכלת נוכח העובדה כי חויבה להיכנס לבידוד למרות שלא נפגשה עם העובד וזועמת: ״כמובן האזרח הקטן, אפילו לא בורג במערכת.
עכשיו תסבירו לי, איך זה עובד לעזאזל. איך באופן כל כך רופף ושרירותי מחליטים שבנאדם א' יכנס לבודד את עצמו כשלא פגש שום חולה?״

״איך מישהו מחליט באופן חסר הגיון לחלוטין לבודד אדם סתם ככה? שוב מזכירה, שאני ואף אחד מהסניף לא פגשנו את אותו עובד מאז אותו אירוע.
לא יודעת״ חותמת עדנה בתסכול.

ממשרד הבריאות טרם נמסרה תגובה בנושא

פוסט דרמטי. זועם. ומה לא. יש סיכוי שהפוסט הזה יעלם כי מישהו ידאג לדווח עליו. אבל אסור לנו לטייח את זה. מספיק ששניים…

Posted by ‎עדן מצמבר‎ on Thursday, September 3, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "״מאז אותה משמרת לא נפגשנו – משהו לא הסתדר לי״ – הסיפור של עדנה מצמבר"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!