לא מתרגשת

ג'ודי מוזס נגד עמית סגל: "הקונספירציה של השופר הביביסט"

תמונה – ארכיון לשכת עו"ד
ג'ודי ניר מוזס מגיבה בביטול לחשיפה הדרמטית של עמית סגל: "הבעיה בסיפור הקונספירציה של השופר הביביסט, שעו״ד רוטנברג בן זוגי הישר כפלס ואחד החוקרים המוכשרים,לא היה בצוות שחקר את ביבי". עמית סגל: "עד עכשיו ספרתי חמישה שקרים בתגובת הפרקליטות".

הבוקר שאחרי: העיתונאי ‏‏עמית סגל מגיב הבוקר לתגובת.הפרקליטות על חשיפת הקשרים והטיוחים בחקירות רה"מ נתניהו ששודר אמש בתחקיר מיוחד בערוץ 12: "מתגובת הפרקליטות הלילה עולה שאין סיפור, והכל נפלא וכשר. כמעט עמדתי להתנצל ולהתפטר ואז נזכרתי שהמשטרה הכחישה שנעשה תרגיל חקירה לחפץ; מנדלבליט טען שהפעלת אור אלוביץ על אבא שלו היא ״קטעי תמליל מגמתיים״ ושלא לחצו על חפץ ואלוביץ להחליף עורכי דין." עוד כתב סגל: "עד עכשיו ספרתי חמישה שקרים בתגובת הפרקליטות".

ג'ודי ניר מוזס הגיבה הבוקר בביטול לדרמה בנוגע לבן זוגה: "הבעיה בסיפור הקונספירציה של השופר הביביסט, שעו״ד רוטנברג בן זוגי הישר כפלס ואחד החוקרים המוכשרים,לא היה בצוות שחקר את ביבי. מצטערת להרוס לכל הפוליטיקאים העלובים שהתנפלו.ל רוטנברג לא היה קשר לתיקי ביבי.שוב אדגיש לאלה הפייק ניוז. לא חקר או היה מעורב בתיקי האלפים.קשה אבל זו העובדה."

עוד תקפה גו'די: "לצערם של השקרנים ומפיצי הפייק, היות וע״וד רונברג(אגב עו״ד מעולה) לא היה מעורב בתיקי נתניהו, הוא נחשף לעובדה שנוני מעורב בתיק אלפיים אך ורק ביום שהוא נעצר. לא דקה לפני. לכן כל הסיפור ההזוי של השופר הביביסט עם הכותרות השיקריות חד משמעותית שוב פייק ניוז. ולא ארחיב."

הפרקליטות מגיבה לחשיפת עמית סגל: "הכתבה כולה מגמתית, מסולפת ומוציאה דברים מהקשרם"

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר פנה ליועמ"ש בדרישה לבטל את תיק 2000: "פניתי הבוקר ליועמ״ש בדרישה לסגור לאלתר את תיק 2,000 ולבטל את כתב האישום ההזוי שהוגש נגד רה״מ, כמו כן דרשתי לפתוח בחקירה פלילית נגד כל המעורבים בפרשה שפורסמה אמש ע״י עמית סגל. הטענות שלנו לכך שתיק 2,000 מופרך מיסודו אומתו אתמול לאור החשיפה סביב החקירה שבוצעה בניגוד עניינים מושחת."

יו"ר הכנסת יריב לוין תקף הבוקר בראיון לגלי צה"ל: "המפכ"ל ופרקליט המדינה משתפים פעולה למען אחוות הפרקליטות והמשטרה, וכל זה בעיצומו של מסע שמטרתו להביא לדין את ראש הממשלה בכל מחיר. זה דבר נורא שמתאים למשטרים אפלים, לא למדינה דמוקרטית"

העיתונאי שמעון ריקלין תקף: "תגובת הפרקליטות לתחקיר של עמית היא בזיון. ושקר. כמו התגובה של שי ניצן ששיקר. הבוקר הזה צריך להיות ברור לכולם שחייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית לפשעי ושקרי הפרקליטות. עם מסקנות ויישום. ועם הקמת מערך ביקורת אמיתי על הגוף החזק הזה. שככל שהוא נתפס בשקריו הוא מתחפר בהם יותר. איזו בושה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.