באו במגע

צמרת הבריאות של ישראל נכנסת לבידוד

תמונה – לע״מ
שורת בכירים במערכת הבריאות של ישראל נכנסת לבידוד, אחרי שבאו במגע עם חולה קורונה.

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו נכנס לבידוד בעקבות מגע עם איש מטה "מגן ישראל" שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. לאחר חקירה אפידמיולוגית התברר כי גמזו וחברי מטה נוספים נדרשים להיכנס לבידוד, למרות שהיו עם מסיכות.

פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו (צילום לע"מ)

"פרופ' גמזו ימשיך לנהל את המאבק בקורונה ממקום בידודו ובהזדמנות זאת מדגיש את החובה לזהירות עליונה והצורך להיכנס לבידוד גם בחשיפה קלה כדי למנוע אפשרות הדבקה", נמסר מטעמו של גמזו.

אך גמזו לא לבד. גם שר הבריאות יולי אדלשטיין, מנכ״ל משרדו, סגנו ח״כ יואב קיש ובכירים נוספים – נדרשו להיכנס מיידית לבידוד. בתוך כך נודע כי חבר הכנסת ינון אזולאי מש״ס נדבק בנגיף הקורונה.

משרד הבריאות מסר: נוכח הימצאותו כחיובי לנגיף הקורונה של עובד "מגן ישראל", חקירה אפדימיולוגיות העלתה כי שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין וצמרת משרדו נכחו סמוך לחולה המאומת ולפיכך הם נדרשים להיכנס לבידוד.

מלבד השר, הבכירים הנוספים שייכנסו לבידוד:
סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש.
מנכ״ל משרד הבריאות-פרופ׳ חזי לוי.
ראש מטה שר הבריאות קובי צורף.
היועמ"ש של המשרד עו"ד אורי שוורץ.
פרופ׳ רן בליצר.
אלוף (מיל') רוני נומה ראש דסק חרדים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!