סטירה לאלשיך

ממחבל לתושב: משטרת ישראל מתנצלת "אירוע מצער"

תמונה – דוברות המשטרה
אחרי ראש הממשלה בנימין נתניהו - המשטרה בצעד חריג במיוחד מביעה לראשונה צער על הרג המורה יעקוב אבו אלקיעא במהומות באום אל חיראן.

שינוי דרמטי: משטרת ישראל מביעה לראשונה צער בפני משפחת יעקוב אבו אל-קיעאן שנהרג לאחר שנחשד כמחבל בפינוי מבנים בלתי חוקיים באום אל חיראן. מוקדם יותר הערב התנצל פומבית ראש הממשלה בנימין נתניהו: "פגעו בו כדי לפגוע בי"

התייחסות המשטרה מגיעה בעקבות מכתב ששלח העיתונאי אלמוג בן זקרי מ״הארץ״ אל המשטרה ובו שאל על התיחסותם לחשיפת העיתונאי עמית סגל. בן זיקרי פרסם את תגובת המשטרה שקיבל בציוץ שפרסם: "‏היד שלי רועדת. רועדת. ‏ביקשתי את תגובת משטרת ישראל לשינוי בעמדה של נתניהו כלפי אירועי אום אל חיראן. פעם ראשונה, פעם ראשונה שהם מתייחסים אל אבו אלקיעאן כ"תושב המקום", אל האירוע כ"אירוע מצער" ומשתתפים בצעד שתי המשפחות. ‏אלשיך ולפידות (דוברת המשטרה לשעבר) קיבלו פה סטירה מצלצלת״, חשף אלמוג בן זיקרי.

כאמור, מוקדם יותר היום התנצל נתניהו בפני המשפחה ואמר: "כן, אני קיבלתי דיווח, שאלתי שלוש פעמים את המשטרה, שזה היה דריסה של פיגוע טרור, ואחר כך כשהתברר שזה לא כל כך מובן ביקשתי להמתין לסוף, והסוף לא הגיע", אמר נתניהו. "אני רוצה להביע התנצלות למשפחת אל-קיעאן. אמרו שאבי המשפחה מחבל. אתמול התברר שהוא לא מחבל. אתמול התברר שבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.