קשה לצפייה

מזעזע ברשת: "זאת הבת שלי, והיא לא אחרי פיגוע!"

תמונה – Ginat Greenwald
אם לילדה מיוחדת פרסמה תמונות קשות מבתה הקטנה שספגה אלימות קשה בבית הספר בפתח תקווה. הפוסט המלא

הרשת סוערת: האם ענת גרינוולד מפרסמת פוסט מזעזע הכולל תמונות קשות מאירוע אלימות קשה שחוותה בתה הלוקה בתסמונת דאון: "זאת הבת שלי!!! ילדה מהממת עם תסמונת דאון, והיא לא אחרי פיגוע!! היא אחרי שחזרה מבית הספר, המקום שהכי אמור להגן עליה ולשמור עליה. 2 דקות לפני סיום הצהרון, אני מקבלת טלפון מבית הספר, הבת שלך קיבלה מכה בפנים עקב מריבה עם ילדה. בתור אמא לילדה מיוחדת, הגבתי שהכל בסדר, וזה יכול לקרות, והשיחה נותקה.."

לדבריה, "לאחר מספר דקות התקשר אלי המלווה ״הבת שלך במצב לא משהו, חבולה ומדממת מהפנים״. נחרדתי רק מהטלפון וכשראיתי אותה חשכו עניי!!! הופננו לטיפול במיון, משם לעבודת הסוציאלית של הבית חולים ולמשטרה. משטרת פתח תקווה הגיבו שיש עומס, ומומלץ לא לפנות כרגע ושאנסה בפעם אחרת. עברנו למשטרת בני ברק, ושם קיבלו אותנו והבינו שמדובר בילדה חסרת ישע.

עוד כותבת האם בכאב: "אני לא מבינה איך אף גורם מהצהרון לא חשב להרים טלפון, לשאול אם הכל בסדר, סה״כ ״מכה קטנה״. לאחר שפניתי למחנכת, שלא ידעה דבר לדבריה, פנתה אליי המנהלת, שמבירור שעלה המורה ננעלה מחוץ לכיתה, ואין לדעת מה היה שם! איך ילדות חינוך מיוחד נשארות לבד בכיתה??? למה לא הזמינו טיפול רפואי?? למה לא יצרו קשר שאגיע?? איך לא יודעים מי שביצע את המעשה?? כמה זמן הם שהו לבד???? ואיך מחלקת הרווחה שאחראית להפעלת הצהרון עד היום לא יצרה קשר??????"

"מדובר בילדה חסרת ישע עם תסמונת דאון, שלא מדברת כל-כך ולאחר כמה ניתוחי עניים, היא חזרה עם דימום מהעין, דימום מהראש, ושיטפי דם על כל הפנים, זה לא מכה של רגע, זה חבטות שכל שניה היא נצח!!!! פניתי לראש עיריית בני ברק, עם צילומים של הילדה, ולא היה שום יחס!!! מעניין ואם זה היה הילד שלו מה היה קורה!?"

לסיום כותבת האם בבקשה לראש העיר פתח תקווה: "מר רמי גרינברג ראש העיר שלי, פתח תקוה, שאל באיזה עניין מדובר וכששלחתי תמונות, הם לא מספיק זיעזע אותו. אולי מחכים לנורא מכל!!!??? אז אם הילדים שלכם חשובים לכם, מה שנותר זה שתקחו אתם את החוק לידיים.. כי לא ניראה שיש למי לפנות!!!"

זאת הבת שלי!!!ילדה מהממת עם תסמונת דאון, והיא לא אחרי פיגוע!!היא אחרי שחזרה מבית הספר, המקום שהכי אמור להגן עליה ולשמור…

Posted by Ginat Greenwald on Tuesday, 8 September 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.