משבר אמון

דרמה: שלושת ערוצי הטלוויזיה הודיעו ללשכת רה״מ שלא יצטרפו לטיסה לוושינגטון

תמונה – צילום: אלון רון

דרמה של ממש, בדקות האחרונות הודיעו שלושת ערוצי הטלוויזיה, כאן 11, ערוץ 12 וערוץ 13 שלא יצטרפו לטיסת ראש הממשלה לוושינגטון לקראת החתימה על הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

ההודעה החריגה מגיעה לאחר שערוץ 13 פרסם הערב על כוונת משרד ראש הממשלה להטיס את ראש הממשלה במטוס נפרד משאר המשלחת שטסה ביום ראשון. את סיקור הסכם השלום יעבירו הכתבים המסקרים את הבית הלבן.

פרשנית חדשות 12 דנה וויס צייצה: "חורגת ממנהגי ומצייצת. יש גבול. מטוס פרטי על חשבוננו כדי להגיע לטקס במעמד שרי חוץ. כשכל המדינה בסגר. אם היו טילים על הדרום לא היו טסים. ומה יחשבו יתר חברי המשלחת והעיתונאים. אם זה לא מספיק בטוח לנתניהו ולרעייתו זה כן בטוח עבורם או שבריאותם פחות חשובה?"

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "ולסיכום החרמת ערוצי הטלויזיה את הטיסה לארה״ב. מדובר בחוצפה. וגם בחרפה. ובעיקר בבלבול גדול של מי שחושבים שהם מנהלים פה את המדינה והפכו להיות הסיפור במקום מי שהם באמת: משרתי ציבור שבאו להביא סיפור. אדוני ראש הממשלה: אל תתקפל. פרצופם האמיתי שוב נחשף."

מהליכוד נמסר בתגובה: השמאל והתקשורת מחפשים כל תירוץ להקטין את ההישג ההיסטורי של ראש הממשלה נתניהו ואף לסכן את בריאותו רק בגלל שהם לא מוכנים לסבול שהוא הביא ״שלום תמורת שלום״ ולא ״שלום תמורת שטחים״.

ראש הממשלה נתניהו ימריא לפגישה עם נשיא ארה"ב ולהסכם שלום היסטורי שיביא למדינת ישראל רווחים מדיניים וכלכליים אדירים. מפאת החשש שראש הממשלה ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו למעלה מ-70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שרה"מ יטוס במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת.

העלות הכוללת של טיסת שני המטוסים לוושינגטון היא 50% פחות מעלות הטיסה הקודמת לוושינגטון במטוס אחד. השמאל והתקשורת ימשיכו להתעסק בשטויות בזמן שראש הממשלה ימשיך להביא הישגים אדירים לישראל ולעשות היסטוריה.

בתוך כך נשיא ארה״ב טראמפ אמר הערב שייתכן שמדינה נוספת תצטרף להסכם ישראל-איחוד האמירויות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "דרמה: שלושת ערוצי הטלוויזיה הודיעו ללשכת רה״מ שלא יצטרפו לטיסה לוושינגטון"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.