ייחקר

ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי זומן לחקירה בעקבות התבטאויות

תמונה – פרטי/לע"מ
חבר הכנסת לשעבר ומראשי תנועת עוצמה יהודית זומן לחקירת משטרה 'בעקבות התבטאויות'. בן ארי על מנדלבליט: "למה חקירה? תגיד כתב אישום!"

חבר הכנסת לשעבר הד"ר מיכאל בן ארי, מראשי תנועת עוצמה יהודית שהתמודדה מספר פעמים בבחירות בשנים האחרונות, סיפר לפני זמן קצר, הבוקר (ראשון), כי קיבל שיחת טלפון מהיחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ש"י.

בן ארי מספר כי הדובר בצד השני, שהודיע לו על הזימון לחקירה, הסביר בקצרה ׳אתה מוזמן לחקירה בעניין ההתבטאויות׳. בן ארי מוסיף ומפרט כי לדעתו, זימון החקירה מגיע מכיוונו של היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט, על רקע התשובה שעליו למסור לבג"צ בגין המלצתו לפסול את בן ארי מלהתמודד בבחירות לכנסת. כזכור, מנדלבליט המליץ לבג"צ לפסול את ד"ר מיכאל בן ארי מלהתמודד בבחירות לכנסת ה-21. שמונה מתשעה שופטי ההרכב הכריעו על פסילת התמודדותו של בן-ארי מאיחוד מפלגות הימין בזמנו, בניגוד להחלטת ועדת הבחירות המרכזית. שופטי הרוב אימצו את חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שלפיה יש במעשיו ובהתבטאויותיו משום "הסתה לגזענות כמטרה דומיננטית ומרכזית של משנתו".

מנדלבליט | צילום: לע"מ

בן ארי כותב הבוקר בטוויטר: "הבנתם, מנדלבליט צריך למסור תשובה לבגצ בעניין העמדה לדין שלי, ואין לו מה להגיד, אז הוא הולך לספר בבגצ, ׳התחלנו בחקירה׳. מנדלבליט הגשת ׳מאסה קריטית׳, לפסול אותי, בשביל מה חקירה? תגיש כתב אישום!" הוא חותם.

בשיחה לאתר באזזנט מוסיף הד"ר בן ארי ואומר: "ההזמנה שלי לחקירה, שבועיים לפני הזמן שבגצ הקציב למנדלבליט אחרי הארכה. היא הביטוי החמור ביותר של פשעי מנדלבליט והפרקליטות. מדובר בהמשכה של רדיפה פוליטית צינית.
לפני יותר משנה וחצי, מנדלבליט הגיש נגדי מאסה קריטית׳ של ראיות על ׳הסתה לגזענות׳ כדי לפסול אותי, כחלק מרדיפה פוליטית שמאלנית, וסתימת פיות. עכשיו ש משומדים הרפורמים דורשים ממנו כתב אישום הוא גורר רגליים, כי הוא מבין שאין בתיק הזה כלום!

אם יש מאסה קריטית שיגיש כתב אישום. המשך ההטרדות בחקירות שצצו פתאום אחרי שנה ושמונה חודשים, זה פשע מאורגן. שאלתי את החוקר: מה פתאום עכשיו כ"כ דחוף? תשובתו: עכשיו זה הזמן. אתם הבנתם? מאפיה סיציליאנית שולטת בנו!" מסיים בו ארי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.