לקראת כיפור

עמית סגל: "אני מתנצל בפני הנשיאה חיות, בת לניצולי שואה"

תמונה – לע"מ
פרשן חדשות 12 עמית סגל מתנצל בפני נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות: "אף אחד לא ביקש/דרש ממני את ההתנצלות הזו. היא לגמרי שלי."

‏העיתוני עמית סגל מתנצל בפני נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות לאחר שתקף אותה בעקבות נאומה בכנס משפטי בגרמניה: "5 ימים לפני ראש השנה, הזדמנות להתנצל על טקסט שפרסמתי, בין היתר כאן, על הנשיאה אסתר חיות: היא נאמה בנירנברג על המשפט ככלי להתמודד עם דיקטטורה ועם איום על זכויות אדם. מי שנכווה ביאיר גולן נזהר גם באסתר חיות, ותקפתי אותה קשות על מה שתפסתי כהשוואה מרומזת של גרמניה אז לישראל כיום."

עוד כותב סגל: ‏בקריאה שניה ושלישית מאז התבררה לי הטעות: חיות דווקא נזהרה מאוד מקביעה שהמשפט עשוי ״להציל״ מדינות. היא דיברה על גרמניה כגרמניה, ובנאום בעברית מול סטודנטים ומשפטנים גרמניים. ובקיצור: זה היה נאום חשוב, שפספסתי בקריאתו בגלל נאומים רבים בעבר שדווקא כן ביקשו לקשר בין אז לבין מצבנו היום.

‏ועל כך אני מתנצל בפני הנשיאה חיות, בת לניצולי שואה (״בית שקט מאוד״, הגדירה זאת פעם), ללא קשר לביקורת שיש ומן הסתם תהיה לי על חלק מפסיקותיה.

לסיום הבהיר סגל: "נ.ב. אף אחד לא ביקש/דרש ממני את ההתנצלות הזו. היא לגמרי שלי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.