הסתה ללא הפסקה

הברכה של מרצ: "שנהיה לראש ולא לגנב"

תמונה – צילום מסך מרצ

מפלגת מרצ פרסמו תמונה של ראש הממשלה נתניהו עם איחולי שנה טובה לגולשים ברשת, כשבכותרת נכתב ובגדול "שנהיה לראש ולא לגנב". הגולשים ברשת לא נשארו חייבים והגיבו בתגובות זועמות: "מפלגה הזויה עם אנשים הזויים שיושבים בספסלי האופוזיציה האחוריים ומקרקרים כמו נשים רכלניות. ככה תיזכרו בספרי ההיסטוריה."

שנה טובה!

Posted by ‎Meretz מרצ‎ on Thursday, September 17, 2020

יובל־צבי פלג הגיב: "די נו, גם את הבסיס אתם מאבדים ככה (ממני – פקוד מרצ) נ.ב. חזקת החפות, גם אם הוא צריך להתפטר ולנהל את זה משם". קורל כתבה: "גם בתקופה כזו, של חג, לפני כיפור.. כך אתם מאחלים שנה טובה לעם? אתם עלובים, ממורמרים שמחפשים רק רע".

ענאל כתבה: "אני לגמרי לא בעדו אפשר לומר ממש נגדו. אבל זו רמה נמוכה! זה לא משרת את המטרות, זה לא מקדם וזה רמה של קופירייטר מתחיל". טל הגיב: "בדיוק כך. ביבי הראש ואתם הגנבים. תמונה מהממת של ביבי"

יוסי הגיב: "אני לא ביביסט, וגם אני מייחל להסתלקותו מהשלטון. אבל יש מה שנקרא הטעם הטוב. חושב שעברתם את גבול הטעם הטוב. אל תרדו לרמה של המתנגדים שלכם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!