אפקט בלפור

חשש במשטרה: מאות אוטובוסים פרטיים בצאת החג במסווה של הסעות להפגנות

תמונה – ארכיון | דוברות המשטרה
תסכול עמוק במשטרה: החרדים מתכוונים לחזור בצאת החג על ידי מאות אוטובוסים פרטיים במסווה של נסיעה להפגנה, כל הפרטים

במשטרת ישראל עקבו אחר הפרסומים במגזר החרדי בימים האחרונים והבינו: אלפי חרדים מתכוונים לנצל את פרצת הסגר במתווה ההפגנות שאושר – על מנת לחזור מהמקומות בהם יחגגו את החג אל הבית.

במשטרה התקבלו שורת בקשות לאישור קיום הפגנות בריכוזים חרדיים שונים ברחבי הארץ, מיותר לציין כי במשטרה לא היססו לרגע מלהעניק את האישורים המבוקשים, שכן רוח התקופה הנוכחית היא כל הזכות להפגין מתעלה מעל כל צורך אחר. בדיוק את הפרצה הזו מנצלים העסקנים השונים בני המגזר, במטרה לסייע לאלפי החוגגים במקומות השונים, לחזור הביתה ללא קנסות.

התרגיל פשוט ביותר: מאות אוטובוסים שכבר הוזמנו לשורת ריכוזים חרדים שונים יאספו בצאת החג את המשפחות המבקשות לחזור לעיר מגוריהם, במידה ואת האוטובוס יעצור כח של המשטרה – יסביר הנהג כי הוא בדרך להפגנה, החרדים כזכור דאגו כי בכל ריכו חרדי תתקיים הפגנה. בצפת למשל 'ההפגנה' תהיה במחאה על 'הטיוח בפרשת אום אל חיראן', כלשון המארגנים. בירושלים לבדה כבר הוזמנו מאות אוטובוסים, הפגנות צפויות להתקיים בבני ברק, כאמור בצפת, במספר מוקדים בירושלים, ועוד.

במשטרה מעריכים כי ביום ראשון בערב, צאת החג, צפויים עמוסי תנועה כבדים במוקדים שונים ברחבי הארץ. היום בשעה 14:00 נכנס הסגר השני לתוקפו, אותו אוכפת המשטרה בעזרת אלפי שוטרים בגיבוי חיילים, מאות מחוסמים ועוד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "חשש במשטרה: מאות אוטובוסים פרטיים בצאת החג במסווה של הסעות להפגנות"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!