יהי זכרה ברוך

רגע מצמרר: ישי ריבו בהלוויתה של מירית הררי

תמונה – טוויטר גיל משעלי
הזמר ישי ריבו השתתף בהלוויתה של מירית הררי ז"ל שביקשה לפני פטירתה שישמיעו את השיר "הלב שלי" בדרכה האחרונה. צפו

רגע מצמרר: הזמר ישי ריבו השתתף בהלוויתה של מירית הררי ז"ל שנפטרה אמש לאחר מאבק קשה וממושך במחלת הסרטן. בעלה דידי סיפר, כי כשחזרו מבית החולים שמעה מירית את השיר ברדיו וביקשה ממנו שישמיעו את השיר 'הלב שלי' בדרכה האחרונה: "את היית השראה גדולה לכל העם הזה. בעיקר בימים אלה שאנו עוברים תקופה מאתגרת ומטלטלת, את היית נקודת אור".

"היית נקודת אור": הזמר ישי ריבו ספד למירית הררי

"היית השראה לכל העם, נקודת אור בתקופה מטלטלת. יהי רצון שנזכה להידבק במידותייך, שנדע לקבל את האחר ולאהוב": ישי ריבו שר לזכרה של מירית הררי את "הלב שלי" – השיר שביקשה שיתנגן בהלוויתהhttps://bit.ly/3kBqs0wShani Nachshony Zintchenko

Posted by ‎כאן חדשות‎ on Monday, September 21, 2020

בעלה דידי ספד לה בכאב: "אני לא מספיד אותך אהובתי, אני מנצל את המילים להגיד תודה על החיים המושלמים שהענקת לי, על שלוש בנות מושלמות, החוכמה העצומה שכיוונה אותי כשהייתי מבולבל. תודה על הסלחנות, אני עוד יכול לשמוע את הקול שלך באוזן שלי. אני יכול לשמוע את הצחוק המתגלגל. צריך להגיד את האמת – את השמש של כולנו. אני לא נפרד ממך, נפרדים רק מהגוף, הנשמה שלך ממשיכה לחיות בכל יום. לכי תהיי מלאך כמו שהיית בחייך. תפרשי כנפיים ותעופי במרחבים שאת אוהבת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.