עקיצות בקבינט

נתניהו: "שלא יבואו בטענות על התחלואה"

תמונה – דוברות הכנסת
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב דברים במהלך ישיבת הממשלה, בהם בין היתר תקף באופן מרומז את חברת מפלגתו, יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון ממפלגתו שלו, על התנגדותה בזמנו להגבלות שאושרו בממשלה ובוטלו בהמשך בוועדת הקורונה בראשותה היא כזכור עומדת. בישיבת הממשלה שנערכה הערב אמר נתניהו כי "כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו ודילל או ביטל אותן, שלא יבוא אלינו בטענות על כך שהתחלואה עולה". כמו כן נתניהו טען כי הוא "פועל ביתר שאת לקידום החיסון בישראל".

ח"כ יפעת שאשא ביטון יו"ר הוועדה
וועדת הקורונה
צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת.
ועדה
וועדות
ועדות
וועדה
כנסת
ירושלים
ימי קורונה

השרה אורית פרקש הכהן (כחול לבן) אמרה בישיבה: "אני מודאגת מהדוגמה האישית שאנחנו צריכים לתת לציבור על ההנחיות שאנחנו מעבירים, על עצמנו על היועצים שלנו. כשאני קוראת אייטמים וידיעות על יועצים כאלה ואחרים שמפרים בידוד – זה לא נכון לנו כממשלה וגם לא נותן דוגמה אישית ופוגע באמון הציבור".

פרקש רמזה ליועץ רה"מ שנצפה מפר בידוד. נתניהו השיב: "מכיוון שהדברים הופנו אליי, אני חושב שכולם צריכים ללמוד את ההנחיות של משרד הבריאות ולהקפיד עליהם ולאכוף אותם בצורה שוויונית. רואים את זה בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד. כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית, יהודים ערבים, ושמאל ימין"

בהמשך אמר נתניהו: "אנחנו נתכנס מחר ונזמן את קבינט הקורונה כדי לבדוק איזה צעדים אנחנו צריכים לעשות", אמר ראש הממשלה. "מאז שקיבלנו את ההחלטה יש עליה תלולה בחולים קשים. מחר נשקול את הצעדים. במקביל, הישיבה היום מתקיימת כדי להעביר עוד סיוע כלכלי למובטלים ועסקים". ראש הממשלה הוסיף: "הדבר החשוב בעיני הוא ברגע זה להתמקד בתוכנית הכלכלית. שר האוצר יביא את ההחלטות לממשלה הזו". הוא גם התייחס לקיצוץ בשכרם של נבחרי הציבור ואמר: "כולנו צריכים לשאת בנטל ולעמוד מאחורי הצעדים שנקטנו".

בני גנץ אמר בישיבה: "אנחנו שמים פלסטר על פלסטר והתחלואה הולכת וגדלה. אנחנו חייבים לבחון את הצעדים שאנחנו הולכים לבצע ובמקביל אנחנו מגדילים את מספר החוקרים האפידמיולוגים". הוא הוסיף: "הנחיתי גם לפתוח בית חולים שדה. אבל בכל זה נדון מחר בישיבת הקבינט".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!