זוועה במצפה

"…לאחר מכן הוא התחיל לשחוט אותה כמו שרק רואים בסרטים" – הפוסט המצמרר של אח הקורבן

תמונה – פרטי
אחיה של האישה כמעט נרצחה בערב ראש השנה במצפה רמון על ידי בן זוגה - מתאר בפוסט מצמרר את רגעי האימה וקרא לנשים: "יחד לא ניתן לרצח הבא להופיע"

עופר, אחיה של האישה שנדקרה והותקפה באכזריות בערב חג ראש השנה על ידי בן זוגה במצפה רמון ונפצעה קשה, פרסם אתמול, יום שני, פוסט בפייסבוק ובו מתאר את ניסיונות הרצח של אחותו בידי בן זוגה. האח שיתף את הגולשים כי רגע לפני שיצאה אחותו מהבית תקף אותה בעלה עם מערוך וסכין, בעוד היא מחזיקה בידיה את בנם, רק בן השנה וחצי.

"הוא ריסק לה את הלסת והעיף לה את כל השיניים מהפה, לאחר מכן הוא התחיל לשחוט אותה כמו שרק רואים בסרטים", כתב האח בחשבון הפייסבוק שלו. "כל זה תוך כדי שאחותי מדברת עם ההורים בטלפון ורק מתחננת שיעזוב אותה וייתן לה ללכת, אך כלום לא עזר. הוא התחיל לשחוט אותה וחתך לה את הפנים היפות, חתך לה את האוזן, שבר לה את העצמות בידיים ובחזה וקילף את העור מהקרקפת – וכל זה מול בנם ששרוע בדם ובוכה".

"אז לך ה'גבר' שאתה חושב שאתה, הגבר שמרים יד על חלשים ממנו, הגבר שמרביץ לנשים ומרים עליהן יד. הגבר שאתה חושב שאתה היא רק מסיכה ובמציאות אתה רק עוד נמושה ורכיכה שאסור לה לצאת ולראות אור יום. אך אל דאגה אנחנו חזקים יותר ממך ושום דבר לא ישבור אותנו", כתב. "לכן נשים יקרות אני אומר לא לשתוק, לפתוח את הפה מול הגורמים והמחלקות השונות. יחד לא ניתן לרצח הבא להופיע", הוסיף.

Ofer Isakov, פייסבוק
Ofer Isakov, פייסבוק

"דווקא גברים צריכים לעמוד במאבק ולהופיע בו ולהגיד עד כאן. תבואו כולכם תרימו קול על מנת לעצור את הדברים האלה בבקשה לשתף כמה שיותר". מדגיש עופר. מצבה של אחותו ממשיך להיות קשה והיא מאושפזת בבית החולים סורוקה באר שבע.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף ""…לאחר מכן הוא התחיל לשחוט אותה כמו שרק רואים בסרטים" – הפוסט המצמרר של אח הקורבן"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.