הסתבך ברשת

התושבים בבת ים נדהמו: דולפין מת נפלט אל החוף. צפו

תמונה – רוני זיו
עצוב. דולפין מת נפלט אל החוף בבת ים, הוא הסתבך ברשת דייגים ומצא את מותו ביסורים.

מחזה עצוב. תושבי בת ים שיצאו הבוקר לפעילות ספורטיבית בחוף העיר – נתקלו במחזה לא שגרתי. גופת דולפין מת ניצבה על החוף. התושבים ההמומים יצרו קשר עם הפיקוח העירוני, בהמשך הבוקר נלקחה גופת הדולפין מן המקום. הדולפין ככל הנראה הסתבך ברשת דייגים – ומת.

איריס, תושבת בת ים שנתקלה במחזה הלא רגיל, סיפרה: "זאת חייה מרשימה, יונק ימי וחכם, שמתה אך ורק בגלל בני אדם. היה ברור מיד שהוא מת ולכן לא ממש ניסו לעזור לו. בעבר היו כאן מקרים של גופות בעלי חיים אחרים שהושלכו מתים מספינת של משלוחים חיים ונפלטו לחוף, אבל גופה של דולפין שמת בים בגלל דייגים זה מזעזע".

רוני זיו, שתיעד את התמונות המצורפות, פרסם את התיעוד בחשבון הפייסבוק שלו, ובמהרה הפך הפוסט לוויראלי. בין המגיבים היה גם גלעד שכתב: "חייבים לעשות עם זה משהו! די לפלסטיק ולניילונים ולחוסר הפיקוח על זה בים אנחנו לא משאירים כלום לילדים שיבואו אחרינו", גלש אחר כתב: "מדברים על רשתות בתוך המים… אולי רק כשיגבה חיי אדם משהו יתעורר… אנחנו נלכדנו ברשת כזו בבת ים לפני כחודש 2 מטר מתחת לפני המים, היו תפוסים עליה דגים מדוזות וגם כמעט 2 בני אדם.. בארץ הקודש רק כשקורים אסונות מתעוררים בחלונות הגבוהים. בע"ח לצערינו לא נחשבים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.