שר המתפרעים?

השר אבי ניסנקורן: "מביש לראות שנתניהו בוחר להמשיך להסית נגד המפגינים"

תמונה – שלומי אמסלם לע"מ
שר המשפטים ניסנקורן במתקפה נגד נתניהו: "מביש לראות שגם הערב נתניהו בוחר להמשיך להסית נגד המפגינים". עמית סגל מדווח, כי שר המדע יזהר שי הודיע ליו"ר מפלגתו גנץ כי בכוונתו להתפטר מהממשלה.

שר המשפטים אבי ניסנקורן תקף את רה"מ נתניהו שתקף את מפגיני בלפור: "מביש לראות שגם הערב נתניהו בוחר להמשיך להסית נגד המפגינים. כחול לבן מנהיגה קו אחראי של סולידריות חברתית ונתניהו ממשיך לפלג לצרכיו הפוליטיים. כולם אשמים חוץ מראש הממשלה. המפגינים בבלפור אינם אחראים למשבר, והם יוכלו להמשיך ולממש את זכותם הדמוקרטית ללא מגבלות הסגר, מיד לאחר הסרתו."

השר דודי אמסלם תקף את היועמ"ש מנדלבליט: "אני צריך ללמד אותך מה ההבדל בין תפילה להפגנה, מר מנדלבליט?? אתה לא מתבייש להשוות בכלל?!"

הבוקר כתב השר המתפטר יזהר שי בעמוד הפייסבוק: "במסגרת תפקידי כשר בממשלה נלחמתי על זכותם של מפגינים להגיע לבלפור וגם על זכותם של אנשים להתפלל. זו זכות בסיסית וגם זו. אנחנו אלה שנלחמנו על הכנסת הזכות הדמוקרטית הבסיסית להפגין בחוק הקורונה (וגם הוספנו לשם את התקשורת, בתי המשפט וההגעה של אזרחים לכנסת כזכויות בסיסיות שאי אפשר לבטל גם בימי סגר). כך שאף אחד לא יכול לבוא ללמד אותי או את חבריי בכחול לבן על חשיבות ההפגנות ו/או הדמוקרטיה. ביומיים האחרונים ביליתי במצטבר שעות ארוכות בויכוחים עם שרים אחרים בקבינט הקורונה בנושא ההפגנות. המצפון שלי נקי ומפגיני בלפור, גם אם הם מוחים לא רק נגד ראש הממשלה אלא גם נגדי ונגד חבריי, הגיעו לשם ויגיעו בעתיד בזכות המאבק העיקש שלנו שזה יקרה.

עוד כתב שי: "כל מי שהדמוקרטיה בישראל יקרה לו צריך להיות מאושר שכחול לבן בממשלה ושלא נטשנו את החזית הזו מטעמי נוחות או אינטרסים פוליטיים ציניים. וההצהרה הזו נכונה לא רק בגלל שהגנו בעקשנות על הזכות הבסיסית של אזרחים להפגין ולמחות נגד הממשלה, גם בימי סגר, כל עוד אין פגיעה בבריאותם ובבריאות הציבור."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "השר אבי ניסנקורן: "מביש לראות שנתניהו בוחר להמשיך להסית נגד המפגינים""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!