הרשת צוחקת

גנץ בשידור חי: "אני יכול ללכת להשתין בינתיים?"

תמונה – צילום מסך כחול לבן
רגע לפני תחילת מסיבת העיתונאים פנה שר הביטחון בני גנץ לעיתונאים בשאלה שהפכה לויראלית: "אני יכול ללכת להשתין בינתיים?". צפו בסרטון ובתגובות

רגע לפני תחילת מסיבת העיתונאים של שר הביטחון בני גנץ הוא פנה לעיתונאים כשהמצלמות בשידור חי ושאל "אני יכול ללכת להשתין בינתיים?" שקיבל תגובה חד משמעית לא כי הוא בשידור חי. הרשת לא נשארה חייבת ויאיר נתניהו פתח במתקפה משעשעת נגד הפרשנות של זרובינסקי לסרטון הויראלי של גנץ.

הקטע הפל לויראלי והופץ ברשתות החברתיות, איש התקשורת יבגני זרובינסקי שפרסם את הסרטון צייץ ונקלע לקרב ציוצים עם יאיר נתניהו: "מה שטוב בביבי זה שהוא לא שואל כמו גנץ, פשוט משתין עלינו"

יאיר נתניהו: "מחיאת כפיים בונוס מאבי ניר בדרך!!!"

יבגני זרובינסקי: "לא, כי חשבתי לקבל משהו מאמא שלך. שב בשקט.

יאיר נתניהו: "בלאט עכשיו שודרגת בערוץ לדרגת ענבר טוויזי. תמשיך ככה אולי אפילו תזכה לדרגת גיא פלג יום אחד.

יבגני זרובינסקי: "אולי יום יבוא ותעלה לדרגת אבנר. גם ביקורת אפשר לקבל יפה. אף אחר לא עובד אצלך.

יאיר נתניהו: "תלמד לקבל ביקורת יפה : פותח לוע על אבא ואמא שלי. (סמיילי) אולי בכלל אתה דווקא צריך דרגת אביעד גליקמן למודעות עצמית

יבגני זרובינסקי: "׳מישהו הזכיר אותך? אבא שלך ראש הממשלה ואני יכול להעביר עליו ביקורת. בדיוק כמו שהרבה פעמים אני מבקר את מתנגדיו.

יאיר נתניהו: "ואני אזרח במדינה דמוקרטית שמותר לו לבקר את הביקורת שלך"

יבגני זרובינסקי: "אז הכל טוב, בוא נשכב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.