בגיבוי היועמ"ש

מפגיני בלפור לא מוותרים: "אנחנו במלחמה על החיים שלנו!"

תמונה – צילום באזזנט
מפגיני מחאות בלפור הודיעו כי ימשיכו בהפגנות למרות הסגר המלא שהוטל על אזרחי ישראל למשך תקופת החגים בעקבות עלייה בנדבקי הקורונה בישראל. אהוד ברק: נאיבי מי שחושב שמדובר בהפסקה לשלושה שבועות, אי אפשר יהיה להחזיר את הגלגל לאחור, לכן חייבים להמשיך להפגין כחוק". צפו

למרות הסגר שהוטל על אזרחי ישראל בעקבות העלייה הקשה בחולי הקורונה, מפגיני המחאות נגד ראש הממשלה נתניהו מכריזים כי הם ימשיכו להפגין מול מעון רה"מ בבלפור. פעיל השמאל סדי בן שטרית כתב: "טוב אז למי שהיה ספק,אין ספק. מחר כולם בבלפור! כולם כולל כולם מגיעים, אנשים אנחנו במלחמה על החיים שלנו! זאת לא בדיחה הנבלה מבלפור וחבורת הסמרטוטים יעשו הכל להשתיק אותנו.בואו נראה להם!". גם אהוד ברק הצטרף להמרדה ברשתות החברתיות וקרא להמשיך בהפגנות בלפור.

ח"כ אלי אבידר הודיע למפגינים כי יפתחו מימון המונים לקנסות שיקבלו המפגינים שיגיעו להפגנות בלפור במוצאי שבת

יו"ר 'כחול לבן' ושר הביטחון בני גנץ הודיע לנתניהו כי הוא מתנגד להגבלת הממחאות: "לא נאפשר הפעלת תקנות לשעת חירום נגד הפגנות. ההחלטה על הסגר המחמיר נועדה לבלום את המגיפה ולא לחסום את ההפגנות או התפילות. אנחנו נמשיך לקדם במסגרת הכללים הדמוקרטיים את החקיקה הכוללת, ונמנע שימוש בתקנות לשעת חירום שממוקדות רק בהפגנות, תפילות או כל סוגיה אחרת."

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תקף: "האופוזיציה החליטה למנוע מאיתנו להעביר את החוק שימנע הפגנות בתקופת הסגר. לאחר שאתמול הלכו לעולמם 61 בני אדם ואחרי שנתגלו היום קרוב ל 7,500 חולים חדשים, האופוזיציה ממשיכה לקדם אנרכיה דרך הפגנות במדינה כדי שהנגיף ימשיך להתפשט. לא נוכל לאכוף את הסגר במהלך הימים הקרובים. הנגיף ישתולל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.