ערב כיפור

יאיר גולן זועם: "ערוץ 12 עשה אתמול מעשה שלא יעשה"

תמונה – פייסבוק יאיר גולן
ח"כ יאיר גולן תוקף ומאשים את חדשות 12 בשיתוף פעולה עם ראש הממשלה נתניהו נגד מפגיני בלפור: "אתמול ערוץ 12 נהג כמנהג מיקי זוהר והילה אסנת מארק ותקף אותם". צפו בתמונה

סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן תוקף את חדשות 12 שפרסמו אמש תמונות ריקות מהכותל המערבי ומנגד הפגנה מלאת משתתפים בבלפור: "אתמול ערוץ 12 עשה אתמול מעשה שלא יעשה. הצגת תמונת המפגינים מול תמונת רחבת הכותל הריקה היא חזרה נוספת על הספין השקרי והמרושע של נתניהו לפיו יש קשר בין הפגנות לתפילות.

לדבריו, "נתניהו רוצה שנדבר על המפגינים ונאשים אותם במקום לעסוק בכישלון הטוטאלי שלו ושל ממשלתו בטיפול במשבר. זה שקוף. וחדשות 12 משתפים איתו משום מה פעולה. תבינו, בשבועות האחרונים כל התותחים הכבדים של בלפור הופנו נגד המפגינים, ונעשה כלפינו שימוש בשפה הנמוכה והמסיתה ביותר שניתן להעלות על הדעת. במקום להגן על האזרחים למופת שיוצאים להילחם בגופם על עתיד הדמוקרטיה"
׳
גולן ממשיך ותוקף: "אתמול ערוץ 12 נהג כמנהג מיקי זוהר והילה אסנת מארק ותקף אותם. במקום לדבר על הסגר המופרע שאנחנו נכנסים אליו, תקפו את המפגינים. במקום לדבר על תהליכי קבלת ההחלטות ההזויים של הממשלה, תקפו את המפגינים. במקום לדבר על הבחילה שרוני גמזו קיבל מההחלטות של נתניהו, תקפו את המפגינים"

לסיום כותב גולן: "כולי תקווה שגם ערוץ 12 יעשה את חשבון הנפש ויחזור לעסוק בעיתונאות ובתקשורת לשמה: שיקוף המציאות כפי שהיא ולא הדהוד מסרים מסיתים ושקריים של שלטון מושחת. בשנה החדשה הזו ישראל חייבת לחזור לבסיס. אמת היא אמת, שקר הוא שקר, והבדלה ברורה בין טוב לרע." צייץ גולן בזעם בטוויטר.

כמו כן, ראש הממשלה נתניהו שיתף אמש תמונות מהכותל ומהפגנות בלפור והסעיר את הגולשים בטענה כי הוא מסית ערב יום הכיפורים: "אזרחי ישראל היקרים, עם כל הקושי שבדבר אני מאוד מעריך את שיתוף הפעולה של רוב אזרחי ישראל. חייבים לעצור את שרשרת ההדבקה, שמרו על ההנחיות למען חיי כולנו."

אזרחי ישראל היקרים,עם כל הקושי שבדבר אני מאוד מעריך את שיתוף הפעולה של רוב אזרחי ישראל. חייבים לעצור את שרשרת ההדבקה, שמרו על ההנחיות למען חיי כולנו.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Saturday, September 26, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.