חשש מהדבקה

בנט מזהיר: "כך ייראה בית הכנסת כבר לאחר חצי שעה של תפילות"

תמונה – ארכיון משרד הביטחון
ח"כ נפתלי בנט מזהיר את הציבור מתפילה בבתי הכנסת במהלך יום כיפור: "די שיש מתפלל *אחד* נשא קורונה בתוך בית כנסת בחלל סגור, וכך ייראה בית הכנסת כבר לאחר חצי שעה של תפילות". צפו

על רקע החש במשרד הבריאות מתפילות המוניות ביום הכיפורים, שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט מזהיר את הציבור המסורתי מתפילות בבתי הכנסת: "ציבור מתפללים יקר, הסתכלו בתמונה. די שיש מתפלל *אחד* נשא קורונה בתוך בית כנסת בחלל סגור, וכך ייראה בית הכנסת כבר לאחר חצי שעה של תפילות. נגיפים פזורים להם ברחבי האוויר. בחלל סגור אין דרך לחמוק מהידבקות. השנה כולנו מתפללים בחוץ. שתפו עם יקיריכם."

לביקורת בתגובות שקיבל על הפגנות בלפור כתב בנט: "לכל הכועסים על כך שאלפים הפגינו בבלפור, ומה פתאום לבוא עכשיו בדרישות למתפללים: איננו באים בדרישות. אני מבקשים מכם. אנו מפצירים בכם לשמור על חייכם וחיי יקיריכם לא בגלל הוראות הממשלה, אלא כי זה חשוב לכם. אל לך לכרות את אזנך כדי להעניש את אפך."

https://twitter.com/naftalibennett/status/1310150984480497665?s=20

שר הפנים אריה דרעי שמנע את סגירת בתי הכנסת ביום הכיפורים תקף את מפגיני בלפור: "ההפגנה כעת בבלפור כשהמדינה כולה בסגר, חסרת אחריות ותביא לעליית התחלואה. כשהם נוהגים בחוסר אחריות, אנחנו נדרשים לאחריות גדולה יותר ולכן אני קורא לכל הציבור הענק שצם ומתפלל ביום כיפור להקפיד על ההנחיות ולהתפלל בחוץ כפי שהורו רבני ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.