פתיחה הדרגתית

שר הבריאות: "נערכים גם לתסריטים קשים, בבתי החולים יש העירכות לא פשוטה"

תמונה – לע"מ
שר הבריאות יולי אדלשטיין מבהיר בריאיון שהעניק לגל"צ: "אין תסריט שבעוד 10 ימים אנחנו מרימים את הכל ואומרים שהכל נגמר".

שר הבריאות יולי אדלשטיין מתראיין הבוקר ברדיו גלי צה"ל ובפיו אין בשורות טובות. אדלשטיין מפשט את המצב בבתי החולים ורומז כי אנו מתקרבים לעומס קיצוני במיוחד במערכת הבריאות. כמו כן אדלשטיין מבהיר כי הפעם, בשונה מהסגר הראשון, הממשלה תפיק את הלקחים ותחזור לפתיחת המשק בצורה זהירה והדרגתית.

"נערכים גם לתסריטים קשים וכיוון שיש עליה בחולים זה יכול להשתקף בחולים קשה. בבתי החולים יש העירכות לא פשוטה על חשבון מחלקות אחרות אבל זהו צו השעה ואנחנו נערכים לכך" כמו כן אומר אדלשטיין: "הסגר לא יוסר, אין תסריט שבעוד 10 ימים אנחנו מרימים את הכל ואומרים שהכל נגמר. יכול להיות שיהיו שינויים לטובה אבל בעקבות הפקת לקחים מאפריל אנחנו נצא באופן הדרגתי ואחראי ולא יעזרו שום לחצים. הפתיחה של המשק והחיים שלנו תהיה הדרגתית ואיטית".

על ההפגנות אמר השר אדלשטיין: "אני באמת חושב שכולם צריכים לגלות אחריות, לא יקרה כלום אם אנשים ימצוא דרכים אחרות למחות מבלי להתקהל ומבלי לעבור על הכללים". כמו כן אדלשטיין התייחס גם לעזיבתו הצפויה של פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו: "הוא עושה את עבודתו נאמנה ואם הוא לא ישאר מעבר לזה נצטרך למצוא פרויקטור שימשיך את עבודתו של גזמו.צריך פרויקטור שירכז את כל העבודה וימליץ והאיזונים בין הבריאות לכלכלה והמצב החרבתי האיזונים האלה הם באחריות הממשלה וכך זה צריך להיות".

מר הבריאות פרסם הבוקר את נתוני התחלואה שנמצאו במהלך יום הכיפורים. 1,121 חולים חדשים אובחנו בקורונה, זאת מתוך סך הכל 8,105 תוצאות של בדיקות שהתקבלו. נכון להבוקר, 233,554 ישראלים אובחנו בנגיף הקורונה מתחילת התפרצות המגיפה, ו-755 חולים נמצאים במצב קשה. מתוכם 207 מונשמים, ועד כה מתו מהקורונה 1,507 חולים במצטבר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "שר הבריאות: "נערכים גם לתסריטים קשים, בבתי החולים יש העירכות לא פשוטה""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!