הנציב לא יתערב

חריגות הבניה של ליאת בן ארי – נציב קבילות הציבור החליט לא להתערב אך פרסם הבהרה

תמונה – משרד המשפטים
עבירות הבנייה לכאורה של הפרקליטה הבכירה ליאת בן ארי לא ייבדקו על ידי נציב תלונות הציבור שדחה את הקובלנה אבל קרא ליועמ"ש להקפיד בנורמות העובדים.

עבירות הבנייה של התובעת הבכירה, הפרקליטה ליאת בן ארי – מגיעים אל נציב תלונות הציבור, אך זה מבהיר כי הוא אינו הכתובת והגוף לטיפול בתלונות כאלו. יחד עם זאת הנציב מצהיר ומעיר ליועמ"ש: "משרת ציבור מצווה להקפיד ולהיזהר קלה כחמורה, לא רק בעשייתו הציבורית".

כזכור, בחודשים האחרונים נחשף כי בביתה של ליאת בן ארי בראש העין התבצעו לכאורה עבירות בנייה. פקח עירית ראש העין, זיו מילר, ערך ב־24.02.2020 ביקורת בנכס השייך לבן ארי וגילה כי בוצעו בנכס עבודות לפתיחת פתח מחצר הבית ופתח נוסף מבחוץ ישירות אל מרתף הבית. למעשה מדובר בפיצול הנכס, הפיכת דירה לשתי דירות, עבודות שנעשו ללא היתר.

כזכור, לפני כחודש זומנה ליאת בן ארי יחד ובעלה לחקירה בעיריית ראש העין בעקבות החשד לחריגות בנייה בנכס שבבעלותם בעיר. הוועדה המקומית תחליט בהמשך אם להגיש כתב אישום, ואם לנקוט בהליך נגד השניים.

מי שחשפה את הפרשה היא עורכת הדין כנרת בראשי. ליאת בן ארי מסרה בזמנו תגובה לפרסומים: "מדובר בנכס שנרכש על ידי קבוצת רכישה שבה השקיע בעלה. לא מדובר בדירת המגורים המשותפת של בני הזוג והמשפחה". בזמנו כתבה בראשי בטוויטר: "ינסו מס' עיתונאים להקטין את העבירות החמורות אותן ביצעה ליאת בן ארי, אבל לא יצליחו לברוח מהעובדה שליאת בגדה בלקוח המיוחד שלה – החוק והאינטרס הציבורי. לליאת יש חובת אמון מיוחדת בהיותה פרקליטה בכירה".

כאמור, הבוקר מתפרסם כי נציב תלונות הציבור הגיב לקובלנה שהוגשה לפניו בנושא ואמר: "על משרתי הציבור מוטלת החובה לשוות לנגד עיניהם כל העת, הציווי הבסיסי לשמור ולקיים את החוק, ולטפח את ההכרה כי הם משמשים במידה רבה אות ודוגמה לכלל האזרחים במדינה". כמו כן השופט דוד רוזן אומר: ""מעמדה ועוצמתה של מערכת המשפט הינם בבחינת אבן פינה במדינה מתוקנת המוסדת על שלטון חוק. על משרתי הציבור לנהוג בזהירות, פן יראו כמי שנאה דורשים ולא נאה מקיימים, ובכך יסייעו, שלא מדעת, לדורשים לכרסם בכוחה של המערכת, הנתון לה על פי חוק"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "חריגות הבניה של ליאת בן ארי – נציב קבילות הציבור החליט לא להתערב אך פרסם הבהרה"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.