בשורה ללווים

בנק ישראל יאשר דחיית הלוואות ומשכנתאות עד סוף השנה

תמונה – אילוסטרציה | דוברות המשטרה
כפי שפרסמנו: בשורות טובות לבעלי המשכנתאות וללווים - בנק ישראל יאפשר דחייה בהחזרים עד סוף השנה.

בנק ישראל אישר את המתווה לפיו לווים המצויים בקשיים כלכליים בשל המשבר הכלכלי – יוכלו להאריך את דחיית ההחזר עד ל-1 בינואר 2021, המשמעות: עוד שלושה חודשי דחיה. המתווה יפנה ללווים כבר הורשו בגל הראשון לדחות את החזרי ההלוואות, כולל משכנתאות, מחודש מרץ עד לסוף חודש ספטמבר.

בנוסף, לווים שטרם ביקשו דחייה של החזרי הלוואות הרגילות והמשכנתאות, באפשרותם לבקש מחודש אוקטובר ועד סוף חודש דצמבר, סוף השנה הנוכחית, דחייה לשישה חודשים. כלומר: לווים שיבקשו דחיית הלוואה ב-31 בדצמבר יוכל לדחות את החזרי ההלוואות עד לתאריך 30 ביוני השנה הבאה, 2021. לווים שכבר ביקשו במהלך השנה החולפת לדחות החזרי הלוואות צרכניות רגילות לכל היותר עד סוף חודש ספטמבר, כעת באפשרותם לדחות את ההחזר עד לסוף חודש דצמבר השנה, 2020.

עד עכשיו, התאפשרה הדחייה לחצי שנה נוספת, לכל היותר עד דצמבר 2020, רק במשכנתאות, ולא גם בהלאוות צרכניות רגילות. מיותר לציין כי המתווה ישנה את המצב הנוכחי לפיו חלק מהלווים נדרשו לחזור לשלם את ההלוואות כבר בשבועות הקרובים, תוך כדי הסגר. חשוב לזכור כי דחיית החזר ההלוואה גוררת תשלומי ריבית והצמדה למדד ומייקרת למעשה בשורה התחתונה את ההלוואה כולה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.