כמעט נרצחה

תיעוד קשה לצפיה אך לבקשת המשפחה – כך נראית שירה משה בבית החולים

תמונה – פרטי
לבקשת המשפחה - אנו מפרסמים את תמונתה של שירה משה, שכמעט נרצחה בערב ראש השנה על ידי בעלה.

היום, אחרי משפטי בליווי אלפי גולשים, ולאחר ששמו כבר פורסם ברשתות החברתיות, בית המשפט אישר היום (שלישי) לפרסם את שמו של אביעד משה, בן 45, שניסה על פי החשד לרצוח באכזריות מזעזעת את אשתו, שירה, בערב חג ראש השנה. שירה החליטה לפרסם לציבור תמונות מהמיטה בה היא מאושפזת בבית החולים.

"חשוב לשירה להראות את מצבה לא רק בשבילה, לא רק בשביל המשפחה שלנו הפרטית", אמר עופר איסקוב, אחיה של שירה. "חשוב לנו שלא יקרה עוד מצב כזה. חשוב לנו שבבית המשפט לא תהיה אוזלת יד בדברים כאלה. חשוב לנו לבוא ולשנות החוק ולהרים את הרף שבו ניתן לעבריינים כאלה שנים מגוחכות בכלא. אנשים כאלה צריכים להיכנס לשנים רבות לכלא".

שירה מאושפזת בבית החולים סורוקה בבאר שבע, והיא סובלת מפציעות גופניות רבות וקשות. החלמתה ושיקומה צפויים לארוך זמן רב.

"המצב שלה עדיין קשה, היא איבדה ממאור עיניה, 70 אחוז מעין ימין, אנחנו מיום ליום מגלים עוד שבר ועוד מקום שבא ונפגע, עוד ריאה שבאה ויש בה חור. ההחלמה היא מאוד קשה. ייקח לנו הרבה חודשים לבוא ולהשתקם", ציין אחיה עופר לתאר את מצבה הקשה.

בית המשפט המחוזי החליט להתיר לפרסם את שמו שלאביעד משה, בן 45,  מהנדס בהשכלתו ומקצועו שעבד בבסיס חיל האוויר ברמון. מעצרו של משה הוארך, ובחקירותיו הוא ממשיך לשמור על זכות השתיקה ולא משתף פעולה עם החוקרים. הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום חמור.

"אנחנו מברכים את החלטת בית המשפט. אנחנו חושבים שזו החלטה נכונה, בית המשפט אמר היום בקול ברור: 'אנחנו לא נהווה לא מחסה ולא מסתור לאנשים שמנסים לרצוח את בנות הזוג שלהם'", הוסיף עו"ד במעוז.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.